پارت ۱۹

618 108 7
                                    

نامجون: سیگاری نبودی ک شدی

نامجون وقتی دید جین تو فکر توی بالکن زل زده به شب بی انتها و سیگار میکشه گفت.

نامجون: اصلا تو کی سیگار خریدی؟

جین: نخریدم طبق عادت بابا همیشه یه پاکت تو کشو هست.

نامجون: اگه میدونست یه روز از داشته هاش اینجوری استفاده میکنی شک نکن ترک میکرد.

جین: نگرانم

نامجون: نگران چی؟

جین: یونگی

نامجون: منظورت چیه؟

جین: یادته بهت گفتم اسم شوگا برام آشناست؟رآخرین بار کی یونگی خودشو شوگا معرفی کرد؟

نامجون: آره ولی چیزی یادم نمیاد. همون موقع توی شرکت اون مرد شوگا صداش کرد.

جین: نه. یادته اون موقع که توی دانشگاه دعوا شد؟

نامجون: کدوم دفعه؟ دعوا زیاد کردیم.

جین: همون دفعه قبل اوکی شدنمون. همون وقتی که اون پسره رو میخواست بزنه و بعدش اخطار گرفتیم.

نامجون: آهان آره. یادم اومد. خب؟

جین: به یکی از دوستام گفتم هر جایی دنبال اسم شوگا بگرده.

نامجون: خب...

جین: فکر میکنی کجا پیداش کرد؟ آخه چرا وقتی اون همه پولو یه جا داد یا اون مرتیکه داشت کسشعر میگفت جدیش نگرفتیم؟

نامجون: کجا پیداش کرد؟

جین: دو ساعت پیش بهم زنگ زد. پرسید برای چی دنبال همچین اسمی میگردم. شانس اوردم اون لحظه به حسم اعتماد کردم و نگفتم چرا. گفت اسمشو وقتی پیدا کرده که فقط یک اسم ازش توی سازمان پلیس آمریکا بوده. نه عکسی. نه مشخصاتی. میگن به اسم شوگا میشناسنش. عضو مهم مافیاست. قاچاق، آدم کشی همه کار میکنن. گفت شوگا رو به اسلحه اش میشناسن. یک کلت طلایی که گلوله هاش خاصه. تعداد آدمایی که کشته از دست اونام در رفته. آخریش همین چند وقت پیش بوده. جنازشو توی رودخونه پیدا کردن.

نامجون: اشتباه میکنی.

نامجون تک خنده ای کرد.

جین: من میخوام بگم نیست ولی دقیقا همون تایمی که امریکا بوده؟ نفر آخری که کشته دقیقا همزمان با آمریکا رفتنشه. یادت رفته چطور یهویی رفت و یک ماه بی خبر بودیم؟

نامجون: هوسوک و ته خبر داشتن.

جین: خبر نداشتن چیکار میکرد و چیکار میکنه. من نمیخوام باور کنم ولی اگه راست باشه نامجون
ما در برابرش مسئولیم. ما مسئولیم که وقتی میگفت خوبم شک نکردیم. ما رفیقش بودیم نام. من چطوری باور کنم اون بچه همچین کار های خطرناکی ازش برمیاد؟

نامجون همسر عزیزشو بغل کرد. قطره اشک آروم از کنار چشماش افتاد. حالا که فکر میکرد حق با جین بود. چطور باور کردن که حال اون بچه حساس بدون پدر خوبه؟ چطور فکر کردن از ی شرکت بزرگ پول میفرسته وقتی حتی دانشجو بود و بدون سابقه کار؟
........................
هوسوک: یونگی چیکار میکنی؟

the only WayWhere stories live. Discover now