Jae Eun Jungkook'un omzunda uyurken tüm ekip bir araya toplanmıştı bile.
Taehyung içeriye "Jungkook!" diye bağırarak girdiğinde Jae Eun olduğu yerde sıçramış ve etrafa bakınmıştı.
Jungkook Taehyung'a çatık kaşları ile bakıp "Taehyung kızı korkuttun" dediğinde "Sorun değil, gelin oturun." diyerek ayağa kalkmıştı Jae Eun.
Herkes içeri girip koltuklara oturduklarında sohbet etmeye başlamışlardı hızlıca.
Havadan, sudan, eski zamanlardan...
"Bir şey diyeceğim... Siz nasıl sevgili olmuştunuz? Cidden bende orası yok" dediğinde Seokjin, Jimin hafifçe kıkırdamıştı.
Jungkook gülümseyip "Jae Eun ile çocukluk arkadaşıydık biz. Çok küçükken ayrılmak zorunda kaldık ama şans işte... Aynı okulda, aynı sınıfta bir araya geldik." dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştı Seokjin.
Taehyung sırıtıp "Şişe çevirmece oynayalım mı?" dediğinde "Taehyung biraz orijinal fikirler bul" demişti Yoongi.
"Ah hadi ama... Oynayalım." dediğinde Taehyung, "Tamam hadi boşver. Kirli çamaşırların ortaya dökülmesinden korkuyordur" demişti Namjoon. Jimin de olumlu anlamda kafa sallayarak Yoongi'nin koluna vurmuştu.
Yoongi biraz düşündükten sonra "Tamam!" dediğinde hızlıca ayağa kalkmış ve yere oturmuştu. Aynı şekilde diğerleri de oturmuştu onun gibi.
Jae Eun kalkıp "Şişe getireyim" dediğinde mutfağa gitmiş ve dolabı açıp cam bir şişe almıştı. Ardından da içindeki soğuk suyun bir kısmını boşaltarak kapağını geri kapatmıştı şişenin.
Oturma odasına geri dönüp şişeyi oluşturdukları dairenin içine bıraktığında "Başlayalım" demiş ve gülümsemişti.
"Ah bir dakika! Saçma sapan sorular ya da kötü görevler falan yok ama"
Taehyung "Ne!? Ama ben Jimin'i şişeye oturtacaktım!?" dediğinde Jimin "Ne!?" diyerek Taehyung'u ittirmişti. Etraftakiler ise kahkahaya boğulmuşlardı.
"Hadi çilek kız. İlk sen çevir."
Jae Eun şişeyi çevirip gelen kişiye baktığında Hoseok'un geldiğini görmüş ve ellerini ufalayıp ona doğru sinsi bir bakış atmıştı.
"Neden öyle bakıyorsun? Korkutma beni Jae Eun!"
Jae Eun "Doğruluk mu cesaret mi?" diye sorduğunda uzun bir süre düşünüp doşruluk demişti Hoseok. Jae Eun'ın o bakışlarından sonra cesaret demeye korkmuştu çünkü.
"Dün gece mesajlaşırken sürekli gülümsüyordun. Eğer arkadaşın olsaydı kim olduğunu söylerdin ama sorduğunda söylememiştin. Söyle bakalım... Kimdi o?"
Hoseok gözlerip devirip "Ki Joo" dediğinde elleriyle alkış yapıp "Biliyordum işte!" demişti Jae Eun. Etraftakiler ise kıkırdamıştı.
"Tamam ben çeviriyorum!"
Taehyung şişeyi çevirdiğinde Jungkook çıkmıştı karşısına. Taehyung da kıkırdayıp "Doğruluk mu yoksa cesaret mi?" diye sormuştu.
"Hmm... Cesaretlik!"
Etraftaki herkes Jungkook'a şaşkınlıkla bakarken Jungkook kendinden oldukça emindi.
"İnstagram DM'ini bir dakika boyunca Jae Eun'un karıştırmasına izin ver."
Jungkook gözlerini kocaman açtığında eli otomatik olarak cebindeki telefonuna gitmişti.
Asla yapamzdı ki böyle bir şeyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfic[Tamamlandı] Duman serisinin devam kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. Küfür ve cinsellik vardır 🔞 *Angst değildir* ~Kavuşamamak: #1 [24.11.20] ~Çilek: #2 [22.12.20] ~Btsjungkook: #4 [21.12.20] ~Sigara: #4 [13.03.21...