Sabah Jae Eun sırasında otururken Felix girmişti içeri ve Jae Eun'a uzunca bakmıştı.
"Günaydın" diyerek Jae Eun'a yaklaştığında arka taraftan ayağa kalkmıştı Namjoon ve hızlı adımlarla Jae Eun'ın yanına gelmişti.
Jae Eun kafasını kaldırıp Felix'e baktığında cevap vermemişti ona.
"Edebiyat öğretmeni seni tenefüste yanına çağrıyor. Ne olduğunu bilmiyorum ama koridorda karşılaşınca söylememi istedi" diyerek kendi sırasına geçtiğinde Namjoon Jae Eun'ın yanına oturmuştu.
Namjoon "Bugün yanında oturabilir miyim?" diye sorduğunda olumlu anlamda kafa sallamıştı Jae Eun.
"Bu çocukla ne yaşadın Jae Eun? diye sorunca Namjoon "Beni seviyormuş" diye yanıtlamıştı.
"Seviyormuş? Öyle mi?"
Jae Eun olumlu anlamda kafa sallayıp önüne gelen saçlarını kulağının arkasına yerleştirdiğinde "Bence seni sevmiyor" diyerek arkasına dönmüştü Namjoon.
Felix'in ona baktığını görünce önüne dönüp "Sadece seni arzuluyor." demişti.
Jae Eun Namjoon'a bakıp "Nasıl yani?" dediğinde "Seni sevmiyor işte Jae Eun" demişti Namjoon.
"Sana sahip olmak istiyor sadece. Eğer seni sevseydi senin mutluluğunu isterdi, seni değil"
Jae Eun gülümseyip "Nereden biliyorsun?" diye sorduğunda "Biliyorum işte" diye cevap vermişti Namjoon.
"Ben de bir kıza aşık olmuştum"
Jae Eun kafasını sağa doğru yatırıp "Şimdi ne oldu?" diye sorunca "Taşındı" diye yanıtlamıştı Namjoon.
"Çok uzak bir yere"
Jae Eun olumlu anlamda kafa salladığında "Ama onu buldum" demişti Namjoon.
"Cidden mi?" diyerek bedenini ona çevirince olumlu anlamda kafa sallayıp "Evet cidden. Hatta onunla konuşuyoruz" demişti.
"Ah çok sevindim" diyerek gülümseyen Jae Eun'ın saçlarını okşayıp "Umarım Jungkook ile çok güzel bir hayatın olur Jae Eun" demişti Namjoon.
Jae Eun da "Umarım" demişti.
...
Birkaç ders sonra gelen nöbetçi "Jae Eun ve Felix'i edebiyat hocası çağırıyor" dediğinde Jae Eun "Felix ne alaka?" diye sormuştu ona.
Felix arkadan gelip "Jungkook uzaklaştırma aldığı için onun yerine provaya ben katılacağım güzelim" demiş ve nöbetçinin yanına geçmişti.
Namjoon "Ben de geleceğim" dediğinde "Nöbetçinin getirdiği kağıtta ismini göremiyorum?" diye yanıtlamıştı Felix.
Namjoon "Sana sormadım kum torbası" dediğinde "Hadi ama hoca bekliyor" demişti nöbetçi.
Jae Eun olumlu anlamda kafa salladığında hızlı adımlarla sınıftan çıkmışlardı.
Jae Eun Namjoon'a yaklaşıp "Kağıtta ismin yazmıyor Namjoon. Yok yazılırsın" dediğinde "Umrumda değil Jae Eun. Jungkook'a bir söz verdim." demişti.
"Namjoon, hoca seni sınıfa geri gönderecek" dediğinde derin bir nefes almıştı Namjoon.
Jae Eun "Okulda bana ne yapabilir ki?" diye sorunca etrafa bakınmıştı Namjoon. Ardından da "Tamam Jae Eun ama dikkat et" demişti.
Jae Eun olumlu anlamda kafa sallayınca Namjoon Jae Eun'ın saçlarını karıştırmıştı ve yarı yolda dönüp gitmişti.
Felix gülümserken Jae Eun onun bir kaç adım önünde yürüyordu. Felix Jae Eun'a yaklaşıp "Edebiyat hocası ne dedi sana tenefüste?" dediğinde "Gezi varmış. O kadar" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fiksi Penggemar[Tamamlandı] Duman serisinin devam kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. Küfür ve cinsellik vardır 🔞 *Angst değildir* ~Kavuşamamak: #1 [24.11.20] ~Çilek: #2 [22.12.20] ~Btsjungkook: #4 [21.12.20] ~Sigara: #4 [13.03.21...