"Felix!?"
Felix kapıda gözlerini açmış üç gence bakarken "Jae Eun nerede?" demiş ve içiri doğru bir adım atmıştı.
İçeri girmeye öalışan Felix'i ittirdiğinde "Hoop! Yavaş ol!" demişti Yoongi.
"Cidden... Lütfen çekilin. Planı onu öldürmek, anlamıyor musunuz ya?"
Hoseok "Ne yani Jae Eun'ı korumak için mi kaçtın?" diye sorduğunda olumlu anlamda kafa sallayıp "O deli hastaneden kaçacak. Bana telefon açıp söyledi." demişti. Seokjin de "Sana güvenmiyoruz" demişti onun gözlerine bakarak.
Jae Eun hızlı adımlarla onların yanına geldiğinde "Polisi arayın" demişti Jae Eun. Seokjin de Felix'in kolundan tutup içeri sokmuştu.
Yoongi telefonunu çıkarttığında "Lütfen dinleyin beni. Yemin ederim size yardım etmek için geldim! Yemin ederim!" diyerek JaeEun'ın gözlerine bakmaya başlamıştı.
"Sana yemin ederim"
...
Namjoon derin bir nefes alıp "Doğrusu bu" dediğinde "Namjoon... Konuş artık" demişti.
Namjoon gözlerini etrafta dolandırıp kafasını kaşıdığında "Ah tamam, anlatacağım" demişti.
"B-ben... Eskiden Jae Eun'u-"
"Seviyordun değil mi? Aşıktın ona."
Namjoon tepki vermediğinde "Nasıl bana ihanet edersin?" diyerek kaşlarını çatmıştı Jungkook. Ardından da "Ayrıca azından kaçırmasan ben bunu asla bilmeyecektim. Ah ben Jae Eunvı sana emanet ettim!" demişti.
Namjoon kaşlarını çatıp "Eskiden seviyordum Jungkook! Eskiden! Şimdi ona karşı öyle şeyler hissetmiyorum" dediğinde "Senin kadar değer veriyorum dedin?" demişti.
"Ya Jungkook hayır! Sadece... O benim için önenli çünkü benim hayatımı değiştirdi! Hayata bakış açımı değiştirdi. B-bu kadar!"
Jungkook olumsuz anlamda kafa sallayıp geri yaslandığında "Sana inanamıyorum Namjoon. Cidden inanamıyorum..." demişti.
"Ya Jungkook sizin birlikte olmanızı en öok destekleyen ben değil miydim? Hastanede Jae Eun yaralandığında 'Onun sana ihtiyacı var' diyen ben değil miydim? Sadece... Hâlâ önemsiyorum. Beni hayata geri kazandırdığı için ona borçluyum. Bu kadar. Aşk falan yok"
Jungkook çatık kaşlarıyla Namjoon'a bakmaya devam ettiğinde "Orta okuldayken sırf dış görünüşüm yüzünden bir kız tarafından reddedildilmiştim. Beni ezikledikten sonra beni itip yere düşmemi sağlamıştı o kız. Jae Eun da bunu görüp yanıma gelmiş ve beni korumuştu. Beni öyle şekilde savunmuştu ki kendimin farkına varmıştım.
Sadece utandığımdan ona bakamamıştım bile. Kim olduğumu bile bilmiyordu. O günden sonra her tenefüs izledim onu. Gülüşünü, bakışını, hareketlerini...
Ama hissettiğim aşk değildi. Hayranlıktı.
Çok hayrandım ona ki hâlâ hayranım.
Ve onun mutlu olmasını her şeyden çok isterim." demişti Namjoon. Jungkook ise "Benden saklamamalıydın" demişti.
Jungkook derin bir nefes alıp "Eğer bir gelişme olursa haber verirsiniz. Ayrıca Jae Eun'dan da uzak dur. Rahatsız oluyorum." demiş ve ayağa kalkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Duman serisinin devam kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. Küfür ve cinsellik vardır 🔞 *Angst değildir* ~Kavuşamamak: #1 [24.11.20] ~Çilek: #2 [22.12.20] ~Btsjungkook: #4 [21.12.20] ~Sigara: #4 [13.03.21...