𝟙𝟟. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

2.8K 210 386
                                    

Son ders eşyalarını çantalarına koyup zilin çalmasını bekleyen ikili yan yana oturuyorlardı sıralarında.

"Jungkook, sana söylemeye unuttum ama çıkışta geziye gideceğim" dediğinde Jae Eun "Ne?" diye doğrulmuştu Jungkook.

"Ne demek bana söylemeyi unuttun?"

Jae Eun dudaklarını büzüp "Cidden unuttum. Yoksa söylicektim, gerçekten!" dediğinde Jae Eun'a yaklaşıp "Olmaz" demişti Jungkook.

Jae Eun "Ama hoca seçti görevli olarak. Ben istemedim ki" dediğinde "Bu şimdi mi söylenir ama? Nasıl göndereyim seni ben? Hem de tek başına?" demişti.

"Hoseok da geliyor" diyerek kafasını yana yatırdığında Jae Eun, derin bir nefes almıştı Jungkook.

"Nereye?" diye sorduğunda "Huzur evine." demiş ve Jungkook'a doğru yaklaşmıştı.

Jungkook "Bu gece benim olursan izin veririm" dediğinde "Her gece seninim. Hatta her gün" demiş ve gülümsemişti Jae Eun.

"Hem izin almıyorum haber veriyorum. Bu görevi hoca verdi ve yapmak zorundayım. Kusura bakma"

Jungkook tek kaşını kaldırıp "Demek öyle hah?" dediğinde elini yine bacağına atmıştı Jae Eun'ın ve "Tekrar söyle." demişti sırıtarak.

Jae Eun "Jungkook yapma şunu hoca görecek" dediğinde "Pek... Hatta hiç umrumda değil." demişti Jungkook ve onu ellemeye devam etmişti.

Jae Eun elini onun elinin üstüne koyup engellediğinde dilini yanağına bastırmıştı Jungkook.

"Hadi ama hiç eğlenceli değilsin" dediğinde derin bir nefes vermişti Jae Eun. Zaten o sırada da zil çalmıştı.

Hoca sınıftan çıktıktan sonra "Okul kapısının önünde beklemeyi unutma güzelim." diyen Felix Jae Eun'a öpücük atıp çıkmıştı sınıftan.

"O piç de mi geliyor?!" diyerek Jae Eun'a baktığında "B-ben bilmiyordum" diyerek ellerini havaya kaldırmıştı Jae Eun.

Jungkook derin bir nefes aldığında "Hoseok'un yanından ayrılmayacaksın. Tamam mı?" demişti. Jae Eun da "Tamam" diyerek olumlu anlamda kafa sallamıştı.

Jae Eun Jungkook'un elinden tutunca "Neden içimde kötü bir his var?" demişti sessizce.

"Ne?" diyerek ona dönen Jae Eun'a bakıp "Seni seviyorum" dediğinde gülüpseyip "Ben de seni seviyorum" demişti Jae Eun. Jungkook da gülümsediğinde yan yana yürümeye başlamışlardı ikisi.

Jae Eun ve Jungkook merdivenlerden inerken Jungkook'un telefonu çalmış ve elini cebine atmıştı.

Arayan babasına karşın "Ne var?" diyerek telefonu açtığında "Görevini vereceğim piç. Okulun arkasındaki kafeye gel" demiş ve telefonu kapatmıştı.

Jae Eun şaşkın bir şekilde ona bakarken "T-tamam Taehyung, geliyorum" demişti.

Telefonu kulağından çekip cebine koyduğunda bir şey dememişti Jae Eun.

Okuldan çıktıklarında Jungkook etrafa bakıp Jae Eun'ın dudaklarına küçük bir öpücük kondurmuştu.

Jae Eun şaşkınlıkla ona, ardından da etrafına bakmaya başladığında "Kimse görmedi prenses merak etme" demiş ve Jae Eun'ın saçlarını karıştırmıştı.

Felix Jae Eun'ın yanına gelip "Hadi güzelim" dediğinde "Bana böyle deme" demişti Jae Eun. Ama "Tamam güzelim." diyerek karşılık vermişti Felix.

Felix Jae Eun'ın kolundan tuttuğunda Jungkook da Jae Eun'ın kolunu tutan kolu tutmuştu.

"Bekle piç" diyerek onun gözlerine baktığında hızla kolunu çekmişti Jae Eun.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin