𝟜. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

4.3K 294 354
                                    

Jungkook ve Jae Eun yolda sessizce yürürken Jungkook "Üzülme Jae Eun bir şey olmaz" demişti ona. Jae Eun da "Nasıl üzülmeyeyim Jungkook? Uzaklaştırma aldın" demişti.

"Bir şey olmaz"

Jungkook cebinden sigarasını çıkarttığında sigara içme yerine geçmişti yavaş adımlarla. Jae Eun da derin bir nefes alıp kenara geçmişti.

Jungkook sigarasını yakıp dudaklarının arasına koyduğunda yeri izleyen Jae Eun'a bakmıştı.

"Bir şey demeyecek misin bana?"

Jae Eun "Hayır" dediğinde kafasını geri doğru atmıştı Jungkook.

"Neden kavga ettiniz?"

Jungkook kafasını eğip Jae Eun'a baktığında "Benim yüzümden mi?" diye sormuştu Jae Eun. Jungkook da "Hayır" demişti.

Uzun bir sessizlik sonrası "Seni sessiz görmeye alışık değilim Jae Eun lütfen... Tepkisiz kalma." demişti Jungkook ve "Ne diyebilirim ki Jungkook?" demişti Jae Eun.

Jungkook sigarasını söndürdükten sonra Jae Eun'ın yanında gidip sıkıca sarılmıştı ona.

Jungkook'un üstü her ne kadar sigara koksa da karşılık vermişti Jae Eun ona

"Bu gece sende kalalım mı?" dediğinde Jungkook, "Olur" demişti Jae Eun.

Jungkook Jae Eun'ın alnından öpüp elini tuttuğunda yolda yan yana yürümeye devam etmişlerdi.

Sabah araba ile gelmiş olabilirlerdi ama Jimin'in kendi rabasına ihtiyacı vardı.

Dakikalar sonra Jae Eun'ın evine vardıklarında ayakkabılarını çıkartıp içeri girmişlerdi.

Jae Eun çantasını kenara bıraktıktan sonra vakit kaybetmeden camları açıp evi havalandırmıştı. Jungkook da çantasını bir kenara bırakmıştı

Jungkook Jae Eun'a "Ben lavabolya gidiyorum" dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştı Jae Eun.

Jungkook banyoya geçip ellerini yıkamaya başladığında, Jae Eun odasına geçip üstünü değiştirmeye başlamıştı.

Jungkook aynada saçlarını düzeltirken Jae Eun da saçlarını düzeltiyordu aynanın karşısında.

Jungkook geri doğru bir adım atıp kendine son bir kez baktığında gülümsemişti.

Jae Eun ise derin bir nefes almıştı.

Jungkook banyodan, Jae Eun da yatak odasından çıktığında göz göze gelmişlerdi ikisi de.

Jae Eun "Bir şeyler yemek ister misin?" dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştı Jungkook.

"Olur çilek kız"

Jae Eun ve Jungkook mutfağa geçtiklerinde ellerini yıkamaya başlamıştı Jae Eun. Jungkook da hep yapmak istediği şeyi yapmıştı.

Jae Eun'a arkadan sarılmıştı.

Jae Eun sağa sola gidip malzemeler çıkarttığında Jungkook ona sarılmayı bırakmıyordu. Onunla birlikte sağa sola yürüyordu yavaşça.

Jae Eun oldukça heyecanlanmıştı. Hala alışamamıştı Jungkook'un ona bu kadar yakın olmasına.

Jae Eun yemekle uğraşırken Jungkook Jae Eun'ı izliyordu sebzeyi doğrarken.

Ama elleri titriyordu.

Jungkook ona alışması için zaman vermek istiyordu. Jae Eun zaten utangaç ve çekingen bir kızdı. Ondan utanması da çok normaldi.

Ama Jungkook ona dokunmak istiyordu?

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin