Jae Eun ve Jungkook kantinde yemeklerini bitirdikten sonra sohbet ediyorardı.
Birden gelip onların aralarına oturan Felix yüzünden Jae Eun şaşırırken Jungkook kaşlarını çatmıştı.
Yıllarca bilmediği üvey kardeşi ve düşmanıydı sonuçta.
Kantinin duvarına yaslanıp sohbet eden altı gençin altısı da Jungkook ve Jae Eun'un oturduğu masaya oturan Felix'e bakmaya başlamışlardı kaşları çatık bir şekilde.
Felix "Selam" diyerek Jae Eun'a gülümsediğinde "Siktir git şurdan elimden bir kaza çıkacak" demişti Jungkook
Jae Eun'a bakmayı burakıp Jungkook'a küçük br bakış attığında kıkırdamıştı ve "Annene çarpıp kaçan kişiyi bulabildiniz mi Jae Eun?" demişti.
Felix tekrar Jae Eun'a döndüğünde dilini yanağına bastırarak etrafa bakmıştı Jungkook ve "Şerefsiz" demişti kısık bir sesle.
Jae Eun "H-hayır. Polisler hala arıyor. Hem... Neden geldin?" dediğinde "Sadece konuşmaya çalışıyorum Jae Eun. Lütfen..." demişti Felixelini Jae Eun'ın masadaki eline koyarak.
Jungkook sonuna kadar odaklanmış bir şekilde onların ellerine bakarken Jae Eun hızlıca elini çekmişti ve kendi eli birleştirmişti masanın üstünde.
Bir şey diyemezdi ki Jungkook Felix'e. Yoksa anlatırdı her şeyi Jae Eun'a.
Felix Jungkook'a dönüp "Bizi Jae Eun ile yalnız bırak" dediğinde gözlerini açmıştı Jae Eun ve Jungkook'a bakmıştı.
Seokjin "Ne oluyor lan orada?" dediğinde "Jungkook çocuğun üstüne atlayacakmış gibi duruyor" demişti Yoongi.
Namjoon "Jungkook nasıl izin verebiliyor onların yan yana olmasına?" dediğinde "Kesin bir şey var" demişti Taehyung. Jimin de olumlu anlamda kafa sallamıştı.
"Ben yanlarına gidiyorum" diyerek atak yapan Hoseok'un kolunu tutan Jimin "Bekle biraz. Jungkook ne yapacağını bilir." demişti.
Jungkook masadan sertçe kalktığında masada baş başa kalmışlardı Felix ve Jae Eun.
Jae Eun zaten son derece şaşkındı Jungkook'un kalkıp gitmesine.
Felix resmen ona "Kalk" demişti ve hemen de kalkmıştı Jungkook.
Bu asla onun yapacağı bir iş değildi.
Jungkook çocukları yanına gelip "Sikeyim seni Felix" dediğinde "Ne oluyor Jungkook?" diye sormuştu Namjoon ona. Jungkook ise "Bir sik yapamıyorum işte" demişti.
Felix sandalyesini Jae Eun'a yaklaştırdığında Bangtan ekibi son dikkat onları izliyordu.
Bazıları meraklıydı, bazıları ise endişeli. Ama jungkook'da saf sinir vardı. Elinde olsa koşarak Felix'in üstüne atlardı ve yumruklamaya başlardı onu.
Felix Jae Eun'a yaklaşıp "Ayrıl o piçten" dediğinde "A-anlamadım?" demişti Jae Eun.
"Çok basit. Siktir git de bitsin" dediğinde "Felix kalk git şurdan. Oyun oynama benimle." demişti ve kollarını göğüsünde birleştirmişti.
Felix "Neden? Seviyor musun o piçi?" diye sorduğunda "Ona şöyle demeyi kes" demişti ve kaşlarını çatmıştı.
"Ya ondan ayrıl yada... Ah dur bir saniye. Haha! Aklıma harika bir fikir geldi"
Jae Eun şaşkınlıkla ona bakarken "Öp beni. Hemde şimdi" demişti Felix.
"Sen delirmişsin" diyerek ayağa kalkmaya çalıştığında elinden tutup "Otur şuraya" demişti Felix.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Duman serisinin devam kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. Küfür ve cinsellik vardır 🔞 *Angst değildir* ~Kavuşamamak: #1 [24.11.20] ~Çilek: #2 [22.12.20] ~Btsjungkook: #4 [21.12.20] ~Sigara: #4 [13.03.21...