𝟚𝟝. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

2.6K 209 157
                                    

Jae Eun aynanın karşısında vücuduna bakarken yüzü asıktı yine. Nedeni vücudundaki yara iziydi.

Evet iyileşmişti yarası ama hala küçük bir iz duruyordu yerinde. Her ne kadar izin geçmesi için krem kullansa da içindeki bir his bunun geçmeyeceğini söylüyordu.

Kıremi karnına sürdükten sonra bileklerine bakmıştı ve gülümsemişti.

Kesik izleri gitmişti ama o sigara izi hâlâ duruyordu.

Yatağın üstündeki tişörtü giydikten sonra etrafa bakıp eşyaları kontrol etmişti Jae Eun.

Birkaç dakika sonra çalan kapı ile gülümsemiş ve hemen kapıya koşmuştu.

Gelen Hoseok ve yanındaki kiracılara "Hoş geldiniz" dedikten sonra kenara çekilip girmelerine izin vermişti.

Tek başına bu koca evde yaşamak saçma gelmişti Jae Eun için. Hem çalışsa bile üniversiteye gidecekti.

Yakınlarda akrabaları olmadığı içinde annesi ile yıllardır arkadaş olan Hoseok'un ailesi ile kalmak çok daha mantıklıydı.

Jae Eun kenardaki anahtarlıktan evin anahtarını aldığında "Buyrun, artık sizin" demişti.

Gelen çift ona teşekkür ettiğinde arkadan yaklaşık altı yaşlarındaki kız ve elini tuttuğu kardeşi girmişti.

"Anne! Ae yeon merdivenlerden çok yavaş çıkıyor!" diyerek kaşlarını çattığında Jae Eun eğilip "Çünkü onun bacakları küçücük. Ama seninkiler upuzun. Sana yetişemiyor ki" demiş ve omuz silkmişti.

Küçük kız "Evet, ben büyüğüm! Ae Yeon. Sözümü dilemelisin." dediğinde kıkırdamıştı Jae Eun ve ayağa kalkmıştı.

...

Hoseokların evine geldiklerinde "Kız kardeşimin odasını hazırladık senin için" dediğinde kaşlarını kaldırıp. "Cidden mi?" diye sormuştu Jae Eun.

Hoseok olumlu anlamda kafa sallayıp gülümsediğinde ağlamamak için kendini tuttuğu çok belli oluyordu.

Jae Eun ona yaklaşıp sıkıca sarıldığında gözlerinden bir damla yaş akmıştı Hoseok'un.

Kardeşini kaybedeli yıllar olsa da hâlâ çok ama çok özlüyordu onu.

Jae Eun'ın kokusumu içine çekip "Aynı onun gibi kokuyorsun Jae Eun. Aynı kardeşim gibisin" dediğinde "Sen zaten ağabeyimsin Hoseok" demişti Jae Eun.

Hoseok derin bir nefes alıp geri çekildiğinde Jae Eun'ın önüne gelen saçlarını kulağının arkadına sıkıştırıp gülümsemişti.

"Hadi seni odaya yerleştirelim" diyerek onun elini tuttuğunda olumlu anlamda kafa sallayıp Hoseok'un peşinden gitmeye başlamıştı Jae Eun.

O küçük odaya girdiklerinde onun için hazırlanmış olduğunu görmüştü Jae Eun.

Yatak örtüsü çilekli yatak örtüsüyle değiltirilmiş ve masanın üstüne çilekli lolipoplar yığılmıştı.

Jae Eun "A-aa lolipop" diyerek masanın yanına gittiğinde kıkırdayıp "Annem senin için dolu bir kutu aldı." demişti Hoseok.

Jae Eun ili lolipop alıp birini Jae Eun'a uzattığında alıp açmıştı Hoseok ve ağzına atıp emmeye başlamıştı lolipopu.

Nirkaç saniye sonra çalan kapı sonrası Jae Eun gözlerini kocaman açıp "Bayan Jung geldi!" dediğinde odadan çıkıp kapıya koşturmuştu.

Kapıyı açıp "Hoş geldiniz..." diyerek kapıyı açtığında ellerindeki alışveriş torbalarını almıştı Jae Eun ve kocaman gülümsemişti.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin