Jungkook okul bahçesinde beklerken ekipkhoşarak Jungkook'un yanına gelmişlerdi ve sıkıca sarılmışlardı ona sırayla.
"Seni çok özledik gerizekkalı!" diyerek onun kafasına vuran Seokjin'e kıkırdayıp "Ben de öyle" demişti Jungkook.
"Seni tek başına nasıl saldılar?" diye sorunca Yoongi, arkasını dönmüştü Jungkook.
Onların arkasında duran iki polisi görünce "Haa görmemiştim" diyerek olumlu anlamda kafa sallamıştı.
Jungkook "Jae Eun nerede?" diye sorunca "O Hoseok'la gelecek" demişti Jimin.
Jungkook olumlu anlamda kafa salladığında Taehyung cebinden sigara çıkartıp dudakları arasına koymuştu.
Etraftakiler Taehyung'un sigara paketine dadanıp birer tane aldıklarında "Çüş amına koyayım. Alın sizin olsun hepsi" demişti çatık kaşlarıyla.
Pakette kalan bir tane sigarayı Jungkook'a uzatıp "Al" dediğinde sigaraya uzanan Jungkook duraksayıp elini geri çekmişti.
"Yok istemiyorum kalsın."
Jimin "İçtin mi günlük hakkını?" diye sorunca olumsuz anlamda kafa sallamıştı Jungkook. "E o zaman al iç" demişti Taehyung.
Jungkook derin bir nefes alıp cebindeki lolipopu çıkarttığında "Sahnede Jae Eun'ı öpeceğim" demiş ve lolipopu açıp ağzına atmıştı.
Namjoon "Hazır mı plan?" diye sorunca "Evet." demiş ve cebindeki yüzük kutusunu çıkartıp yüzüğü onlara göstermişti Jungkook.
Herkes "Vay anasını!" diye şaşırırken "Kaç para eder acaba?" diye sormuştu Taehyung. Jungkook da onun kafasına vurup "Benim burada götüm tutuşmuş, senin söylediğin şeye bak. Heyecandan ölüyorum amınakoyayım" demişti.
Jimin kıkırdayıp elini Taehyung'un sırtına atınca "Geldi" diyerek Jungkook'a dönmüştü Namjoon. Jungkook da hemen cebine geri koymuştu yüzük kutusunu.
Jungkook diğerlerinin yanından ayrılıp kapıya doğru yönelince polisler "Hey!" diyerek yolunu kesmiş ve ilerlemesini engellemişti.
Çatık kaşlarıyla "Kaçmayacağım merak etmeyin. Sevgilime gidiyorum" dediğinde hâlâ izin vermemişlerdi ona geçmesi için.
Jae Eun Jungkook'u gördüğünde gülümseyip koşmaya başlamıştı. Jungkook da "Koşma, düşersin!" demiş ve kıkırdamıştı.
Jae Eun geldiğinde polisler çekilmişti kenara ve onun yanına gelmesine izin vermişlerdi.
"Bebeğim" diyerek Jungkook ona sıkıca sarıldığında Jae Eun da sıkıca sarılmıştı ona.
"Ah dışarı çıkmayalı çok uzun zaman oldu" dedikten sonra "Seni dışarıda görmeleyi de uzun zaman oldu" demişti Jae Eun.
Jungkook'un ağzındaki lolipopa bakıp "A-aa ben lolipopumu unuttum" dediğinde kıkırdayıp ağzındaki lolipopu çıkartmıştı ve Jae Eun'a uzatmıştı. Jae Eun da "Saçmalama Jungkook" demişti ona.
"Ne yani iğreniyor musun? Nelerimi yadin bunu mu yemeyeceksin güze- Ah!"
Jae Eun Jungkook'u onun koluna attığı yumrukla susturup "Açtırma ağzımı" dediğinde "Ağzını açarsan içine neyin gireceğini çok iyi biliyorsun" demişti.
Jae Eun kaşlarını havalandırıp Jungkook'a bakınca "Lolipop" demişti Jungkook.
"Ağzını açarsan lolipop girer."
Jae Eun derin bir nefes alıp "Anlamadın sanki" diyerek göz devirdiğinde "Sen fesatsın bir tanem ben ne yaptım?" diye sormuştu ona.
"Jae Eun geldi biz gittik. Vay be... " diyerek onların yanına gelen Taehyung'a gülümsemişti Jae Eun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Duman serisinin devam kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. Küfür ve cinsellik vardır 🔞 *Angst değildir* ~Kavuşamamak: #1 [24.11.20] ~Çilek: #2 [22.12.20] ~Btsjungkook: #4 [21.12.20] ~Sigara: #4 [13.03.21...