𝟙𝟛. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

3.4K 228 351
                                    

Jae Eun sabah alarmın sesiyle uyandığında tek başınaydı yatağında.

Elleriyle gözlerini ufalayıp doğrulduğunda "Jungkook!" diye seslenmişti salona doğru ama ses gelmemişti bir türlü.

Telefonunu almak için komodine uzandığında sarı fosforlu not kağıdı görmüştü ve merakla eline almıştı.

"Sevgilim işim çıktığı için gitmek zorunda kaldım. Çıkmadan önce günaydın öpücüğünü verdim haberin olsun. Seni seviyorum~"

Jae Eun gülümseyip kağıda küçük bir öpücük bırakıp ayağa kalkmıştı hemen. Kapıya yönelip kapıyı açtığında aynı anda kafenin kapısını açıp içeri girmişti Jungkook.

Babası ile buluşmak için gelmişti buraya.

En arka masada oturarak telefonuyla ilgilenen babasına baktığında onun neler saçmalayacağını düşünüyordu.

Jungkook masaya oturup "Ne var?" dediğinde "Babanla saygılı bir biçimde konuşmalısın piç" demişti.

"Babam falan değilsin sen."

Jungkook'un babası gülüp "Ben olmasam sen olmazdın yalnız" dediğinde etrafa bakıp "Bunu mu konuşacağız cidden? Ne diyeceksen de, gideceğim" demişti.

Bay Jeon "Sen benden korkmuyor musun Jungkook?" dediğinde "Hayır" demişti Jungkook kaşları çatık bir şekilde.

"Senden korkmuyorum"

"Peki neyden korkuyorsun?" diye sorduğunda ise "Ne yapmaya çalışıyorsun sen?" demişti ona. O da gülmüştü.

"Jae Eun denen kız için her şeyi yaparsın değil mi?"

Bay Jeon telefonunu kilidini açıp rehbere girdiğinde bir şey diyememişti Jungkook.

Jungkook'un babası "Velet" diye kaydettiği kişiyi aradığında hoparlöre almıştı ve biraz kısmıştı sesi.

Zaten kafenin gürültüsü verken aranan kişinin sesi oldukça kısık geliyordu ç. Sadece Bay Jeon ve Jungkook duyabilirlerdi bu sesi.

"Efendim baba?" diyerek telefonu açan Felix'in sesini duyan Jungkook gözlerini kocaman açmıştı.

"Nerdesin oğlum?" diye sorduğunda "Jae Eun'ın oradayım işte" demişti Felix.

Jungkook "Ne?!" diyerek bağırdığında etraftakiler Jungkook'a bakmıştı. Ama ardından tekrar önlerine dönmüşlerdi.

Felix "O Jungkook mu?" dediğinde "Evet, bizim piç" demişti babası.

Bay Jeon "Benden haber bekle" dediğinde "Tamam baba" demişti Felix. Ardından da telefonu kapatmıştı.

Jungkook şaşkın bir şekilde babasına bakarken "Oğlum o benim" demişti gülerek.

"N-nasıl?"

"O orospu annenle evliyken başka biri vardı benim hayatımda. Avusturalayı seksi bir kadınla birlikteydim."

Jungkook "İğrençsin" dediğinde "Anneni öldürünce o da öğrenmişti ikisini bir idare ettiğimi. Bu yüzden beni bırakıp kendi ülkesine gitti Felix ile birlikte." demişti babası.

"Felix yıllar sonra gelip buldu beni. Şansa da aynı sınıfa denk gelmiştiniz. Kısacası babasını seven Felix senin gibi piçlik yapmadı"

Jungkook "Ne istiyorsun benden pislik herif" dediğinde "Sana bir görev vereceğim Jungkook" demişti.

"Sana bir görev vereceğim ve yapacaksın. Tabii Jae Eun'ın annesinin yanına gitmesini istemiyorsan? Ah bu arada iyi ki onun yerine annesini ezmişim. Baksana o küçük sürtüğün yaşaması işime geldi"

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin