𝟝. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

4.1K 293 398
                                    

Sabah alarm ile kalktıklarında hiç uyanmak istemiyordu Jungkook.

Sarılıp yatmaya devam etmek varken neden kalkıp ayrılıyorlardı ki?

Jae Eun kıpırdanıp komodinin üstündeki telefondan alarmı kapattığında Jungkook bacağını Jae Eun'ın üstüne atıp kalkmasını engellemişti.

"Ya Jungkook. Okul var" dediğinde "Ben gitmiyorum ki" demişti Jungook.

Jungkook Jae Eun'a sokulduğunda "Burda kedi gibisin Jungkook, Felix'i nasıl o hale getirdin merak ediyorum" demişti Jae Eun. Jungkook da "Sınırlarımı aşmanı seviyorum" demişti.

Jae Eun tek kaşını kaldırıp "Sınırlar?" diye sorduğunda elini Jae Eun'ın boynuna çıkartmıştı Jungkook. Ardından da okşamaya başlamıştı.

"Kimseye gösteremediğim yanımı sana gösteriyorum Çilek Kız. Kalbime dokunmana izin veriyorum. Kalbimin derinliklerine kadar götürüyorum. Senin yanında kendim olabiliyorum."

Jae Eun Jungkook'un bu dediği şeye gülümsediğinde "Bugün çalışmaya gideceğim Çilek Kız." demişti Jungkook. Jae Eun da olumlu anlamda kafa sallamıştı.

"Broşür mü dağıtacaksın?"

Jungkook olumsuz anlamda kafa sallayıp "Bir kafede çalışacağım yarı zamanlı olarak. Geliri daha fazla" dediğinde "Peki" demişti.

"Aslında... Aldığım burs artık yetiyor ama olsun, fazlandan gelir kötü bir şey değil" dediğinde "Burs?" diyerek şaşırmıştı Jae Eun.

"Sen burs mu alıyorsun?"

Jungkook olumlu anlamda kafa sallayıp "Liseye geçerken kazanmıştım. Ama babamın haberi yok" demişti.

Jae Eun "Anladım" dediğinde derin bir sessizlik olmuştu. Ve bu sessizlik birkaç dakika sürmüştü.

"Çok sessiz oldu ya, öpüşerek ses mi çıkartsak?"

Jae Eun "Ne? H-hayır" diyerek Jungkook'un bacağını ittirdiğinde kıkırdamıştı Jungkook.

Jae Eun ayağa kalkıp etrafa bakındığında sandalyenin üstündeki okul kıyafetlerini eline almış ve Jungkook'a bakmıştı. Jungkook ise yattığı yerden doğrulup sırtını yatak başlığına dayamıştı.

"Hadi bebeğim sen giyin ben de seni izleyeyim" diyerek kollarını göğüsünde birleştirdiğinde kaşlarını havalandırmıştı Jae Eun.

Jungkook bacaklarını açıp elini bacak arasına yerleştirdiğinde "Soyun" demişti Jae Eun'a.

Jae Eun ağzı açık Jungkook'a bakarken dudaklarını ısırmıştı Jungkook.

"Hadi güzelim işe gideceğim. Biraz hızlı olmalısın"

Jae Eun'ın kalbi dışarı çıkmaya çalışırken Jungkook onun vereceği tepkiye bakıyordu. Ayrıca soyunmayacağını da biliyordu.

Jae Eun'ın böyle şeylere alışması gerekiyordu. Yani Jungkook cinsellik seven biriydi.

"Hayır."

Jungkook kaşlarını kaldırıp "Hayır mı?" dediğinde bacaklatının arasındaki elini kalbine çıkarttıp "Bu acıttı" demişti ona

Jae Eun kapıyı açıp Jungkook'a bakmaya başladığında "Of" diyerek ayağa kalkmıştı Jungkook ve Jae Eun'ın yanına gitmişti.

"Bunun hesabını vereceksiniz Çilek Hanım"

Jungkook Jae Eun'ıın kalçasına vurup odadan çıktığında gözlerini kocaman açmıştı Jae Eun ve arkasından "Jungkook yapma şunu" demişti.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin