𝟚𝟚. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

2.6K 219 201
                                    

Jae Eun kahvaltısı ile oynarken "Artık yesen mi?" diye sormuştu Hoseok. Jae Eun ise elindeki çubukları bırakıp "Jungkook'dan haber var mı?" demişti.

Hoseok olumsuz anlamda kafa sallayıp ona bakmaya devam ettiğinde kapı çalmıştı birden.

Jae Eun seviçle "Jungkook mu?" diye sorduğunda "Bilmiyorum" diyerek ayağa kalkmıştı Hoseok ve kapıya yönelmişti.

Kapıyı açtığında ellerinde çiçeklerle dikilmiş dört tane şık adam görmüştü. Taehyung da merdivenlerden koşup onların aralarına karışmıştı.

Namjoon "Jae Eun'ı ziyarete geldik. Durumu nasıl?" diye sorduğunda asık yüzüyle "Aynı" demişti Hoseok.

"Sadece Jungkook için endişeli"

Namjoon olumlu anlamda kafa salladığında kenara geçip içeri girmelerine izin vermişti Hoseok. Onlar da hızlıca girmişlerdi içeri.

Yatak odasına girdiklerinde Jae Eun dizlerinin üstündeki tepsiyi kenara bırakıp kalkmaya çalışmıştı. Yoongi de "Hayır Jae Eun, yatmaya devam et." demişti.

Jae Eun gilümseyip doğrulduğu yatakğa geri yattığında "Nasılsın?" diye sormuştu Namjoon ona.

"Ağrın var mı?"

Jae Eun olumsuz anlamda kafa sallayıp "İyiyim" dediğinde Hoseok "Çiçekleri alayım ben" diyerek herkesin elindeki çiçekleri toplamıştı.

Namjoon yatağın kenarına oturup "Jungkook için endişelisin değil mi?" dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştı Jae Eun.

"Dün ona sağlam bir tokat atmışsın" dediğinde Yoongi, Jimin onu cimciklemişti. Yoongi ise "Ne be?" diyerek kaşlarını çatmıştı.

Jae Eun derin bir nefes alıp "Sinirlenmiştim" dediğinde "O sinirlenince sana vuruyor mu?" diye yanıt vermişti.

Namjoon "Yoongi, saçmalıyorsun. Sus artık." dediğinde "Ne var amına koyayım? Öyle. Çocuk telefonda konuşurken ağlıyordu resmen. Kalbi ne kadar kırılmış haberin var mı Jae Eun?" demişti.

Jae Eun'ın gözleri dolduğunda "Bilmediğiklerin var Yoongi" demişti kendini kasarak. Namjoon "Yoongi kızın üstüne gitme" dediğinde de Seokjin Yoongi'nin kokundan tutup "Sakinleş" demişti ona.

Jae Eun karnını tuttuğunda Jimin Jae Eun'ın yanına gidip "Kendini kasma Jae Eun, sakinleş" demişti.

Namjoon Yoongi'ye dönüp "Kes sesini" dediğinde "Kesmiyorum!" diyerek sesini yükseltmeye başlamıştı.

Hoseok odaya girip "Ne bağırıyorsun sen?" dediğinde derin bir nefes almıştı Yoongi.

Jimin "Annesinin katilini ondan sakladı. Anlafın mı? Katilini bildiği halde sustu" dediğinde şaşkın bir şekilde Jae Eun'a bakmaya başlamıştı Yoongi.

Jae Eun ağlamaya başladığında Namjoon onun elini tutup "Tamam Jae Eun ağlama. Seni kaybetmekten korktuğu için saklamıştı" demişti.

Hoseok "Siz Jae Eun'ı ziyarete mi geldiniz yoksa onunla kavga etmeye mi?" dediğinde hızlıca odadan çıkmıştı Yoongi. Taehyung da onun peşinden gitmişti.

Jae Eun dolu gözlerini silip Namjoon'a baktığında "O ne dediğini bilmiyor Jae Eun. Sen kafana takma. Yaşadıklarınız Jungkook ve seinin aranda tamam mı? Bizim müdahale etmeye hakkımız yok" demişti.

Jae Eun olumlu anlamda kafa salladıktan sonra "Jungkook'dan haber var mı?" demişti ona. Namjoon da "Hayır bilmiyoruz" demişti.

Derin bir nefes alıp "Ama güvendedir Jae Eun merak etme. Yakalansaydı haberi gelirdi" demişti Seokjin. Jae Eun da burnunu çekmişti.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin