Jungkook gözlerini açtığında üstündeki beden onun gülümsemesini sağlamıştı.
Kollarını ona sardığında üstündeki battaniyeyi yukarı doğru çekip Jae Eun'ın çıplak omuzlarını kapatmıştı üşümesin diye.
Derin bir nefes alıp ellerini Jae Eun'ın sırtında gezdirdiğinde Jae Eun'ın kalp atışlarını hissedebiliyordu.
Jae Eun onun üstünde hareket ettiğinde hemen gözlerini kapatmıştı Jungkook. Çilek kız da gözlerini açtığında gördüğü ilk şey dağılmış bir oturma odasıydı.
Kafasını kaldırdığında uyuduğunu düşündüğü Jungkook'a bakıp gülümsemişti. Elini battaniyenin altından çıkartıp onun yanağına koyduğunda da dudaklarına küçük ama uzun bir öpücük bırakmıştı.
Jae Eun Jungkook'un üstünden kalkmaya yeltendiğinde sıkıca sarılmıştı Jungkook ona ve "Nereye?" diye sormuştu gözleri kapalı bir şekilde.
Jae Eun "Sen uyumuyor muydun?" dediğinde olumsuz anlamda kafa sallamıştı Jungkook. Bunun üstüne kafasını Jungkook'un gögüsüne geri koymuştu.
"Mutfak en beğendiğim yerdi"
Jae Eun onun ne demek istediğini anlayınca utanmıştı ve kafasını onun boynuna gömerek yüzünü saklamıştı
"Kucağımdan inip beni koltuğa itmen... Çok seksiydi."
Jae Eun "Jungkook, tamam" dediğinde "Ama ne? Öyleydi. " demişti Jungkook gülümseyerek.
Jae Eun'ın saçlarını okşayıp "Buraya nasıl geldiğimizi tam hatırlamıyorum ama" dediğinde kafasını kaldırmıştı Jae Eun ve "Nasıl?" diye sormuştu ona.
Jungkook "Yani en son seni buraya getirdim ve... Duvarla arama aldım. Sonrası yok" dediğinde derin bir befes almıştı.
"Ondan sonra kontrolü kaybettin" dedikten sonra doğrulmuş ve Jungkook'un kucağında oturur pozisyona gelmişti Jae Eun.
Jungkook Jae Eun'ın vücuduna baktığında kaşlarını çatmıştı ve doğrulup ellerini Jae Eun'ın boynuna götürmüştü.
Jae Eun kızarmış boynunun altında küçük ama sık sayılacak morluklar vardı. Ayrıca çok da kötü görünüyordu.
Jae Eun derin bir nefes alıp "Baya serttin" dediğinde "Özür dilerim" demişti ona. "Canını çok yaktım mı?" dediğinde ise "Biraz" demişti Jae Eun parmaklarının uclarını birbirlerine yaklaştırıp.
Jungkook derin bir nefes aldığında "Sırtın nasıl?" diye sormuştu Jae Eun.
"Ne oldu sırtıma?" diye sorduğunda ise "Bilmem" demişti Jae Eun dudaklarını birbirlerine bastırarak.
Sanki hiç haberi yokmuş gibi.
Jae Eun "Özür dilerim" diyerek dudaklarını büzdüğünde anlamıştı Jungkook sırtına ne olduğunu.
Jae Eun'ın omuzundan sarkan battaniyeyi çekip üstünü iyice kapattığında "Üşüme sevgilim" demişti gülümseyerek.
"Sırtım da iyi"
"Bak şeyi hatırladım." diyerek işaret parmağıyla pencereyi gösterdiğinde kahkaha atmaya başlanmıştı Jungkook.
"Of Jungkook!" diyerek Jae Eun onun kuluna vurduğunda sarılmıştı Jae Eun'a attığı kahkahaları dindirmeden.
Gece oturma odasının camı açıkken sevişiyorlardı odada. Dışarıdan biri de "Camı kapatın bari! Olan var olmayan var!" diye bağırmıştı.
Jungkook gülmeye devam ederken kollarını Jungkook'a sarmıştı Jae Eun ve "Beğendin mi?" diye sormuştu.
"Neyi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Duman serisinin devam kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. Küfür ve cinsellik vardır 🔞 *Angst değildir* ~Kavuşamamak: #1 [24.11.20] ~Çilek: #2 [22.12.20] ~Btsjungkook: #4 [21.12.20] ~Sigara: #4 [13.03.21...