𝟙𝟚. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

4K 248 428
                                    

Jungkook ve Jae Eun el ele yürürken diğer ellerinde renkli donatlar vardı. Jae Eun'ınkisi pembeyken sarıydı Jungkook'unkisi.

Her ne kadar Jae Eun'ın kendi evi olsa da hâlâ öğrencilerdi değil mi? Donat onlar için yeterliydi.

"Beğendin mi?" diye sorduğunda Jungkook, olumlu anlamda kafa sallamıştı Jae Eun.

Sabah sabah donat yemeyen de ne bileyim?

Jungkook elindekinin hepsini ağzına attığında gülümsemişti Jae Eun ve o da hepsini ağzına atmıştı tıpkı Jungkook'un yaptığı gibi.

Jungkook Jae Eun'ı durdurup bir dükkanın camına çevirdiğinde telefonunu çıkartmış ve hızlıca fotoğraflarını çekmişti.

"Jongkok boylo çokme!" dese de "Anlomodom, no dodon?" demişti Jungkook. Jae Eun da "No dedon?" demişti kaşlarını çatarak.

Jungkook gülüp ağzındakileri yuttuğunda "Bebeğim ne dediğini anlamadım" demişti ona. O da "Bon do onlomadom" demişti.

"Hepsini yutumayacaksan birazını alayım" diyerek onun dudaklarına yaklaştığında "Hoyor, soçmoloma!" diyerek geri çekilmişti Jae Eun ve ağzındaki koca donatı çiğnemeye çalışmıştı.

Jae Eun ağzındaki donatı yuttuktan sonra "Sen yaptın diye yaptım ben" demişti Jungkook'a. Jungkook da "Benim lokmam küçüktü ama" dediğinde omuz silkmişti Jae Eun.

Jungkook Jae Eun'ın elinden tutup "Hiç fotoğrafımız yok" dediğinde "Hadi çekinelim" demişti gülümseyerek.

Jungkook elindeki telefonu havaya kaldırıp poz verdiğinde o da poz vermişti aynı Jungkook gibi.

Bir kaç fotoğraf çekindiklerinde telefonu indirip galeriyi açmıştı Jungkook.

Jae Eun "Ben de bakayım." diyerek zıpladığında telefonu biraz daha yukarı kaldırmıştı Jungkook Jae Eun'ın görmesini engellemişti.

Jae Eun "Ha ha ha çok komik" dediğinde de kıkırdayıp telefonu ona vermişti gülümseyerek.

Jae Eun telefonu alıp resme baktığında "Çok güzel çıkmışız" demiş ve telefonu tekrar Jungkook'a vermişti.

Jungkook telefonunu cebine koyduğunda "Bekle beni Çilek Kız, broşürleri alıp geliyorum" demişti. Jae Eun da olumlu anlamda kafa sallamıştı.

Jae Eun etrafa bakarken Jungkook broşürleri almış ve hızlı adımlarla dışarı çıkmıştı. Broşürleri Jae Eun'a doğru uzattığında "Seninkiler nerede?" diye sormuştu Jae Eun.

"Benimkiler mi?"

Jungkook Jae Eun'a şaşkınlıkla bakarken Jae Eun "Ne kadar çok dağıtırsak o kadar çok para alırız" demişti.

Jungkook gülümseyip "O zaman önce elimizdekileri bitirelim" dediğinde omuz silkip "Peki" demişti.

Broşürlerin yarısını Jungkook'un elinden aldığında bir kaç adım uzaklaşıp insanlara uzatmaya başlamıştı bile Jae Eun.

Jungkook da uzaklaşıp elindekileri dağıtmaya başladığında Felix uzaktan izliyordu o ikisini.

...

Saatler sonra tüm broşürleri dağıttıklarında Jungkook parayı alıp dışarı çıkmıştı.

Paraları saydıktan sonra ikiye bölüp Jae Eun'a uzattığında gülümseyerek almıştı parayı Jae Eun.

"İlk işimdeki ilk maaşım" dediğinde Jungkook onun saçlarını karıştırmıştı ve "Hadi biraz dolaşalım" demişti.

Jungkook paraları cebine koyduğunda Jae Eun "Benim cüzdanım yok?" demişti ve elindeki paraya bakmıştı.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin