Jae Eun çalan alarm ile gözlerini açtığında hala oturma odasında olduklarını anlamıştı. Filmin sonlarına doğru uyuya kaldıklarından yatağa gidememişti ikisi de.
Jae Eun doğrulup koltuğun üstünde çalan telefonunu kapattığında esneyip Jungkook'a bakmıştı.
Ağzı açık yatan Jungkook'a kıkırdayan Jae Eun ona doğru yaklaşmış ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurmuştu.
Parmağını aralık olan dudaklarının arasından sokup dişlerine dokunduğunda hiç tepki vermeden uyumaya devam ediyordu Jungkook.
Jae Eun onun dudaklarını sıkıp oynamaya başlayınca kıkırdamıştı hafifçe, ama hala uyanmıyordu Jungkook.
Hafif hırıltılar çıkarttığında "Pşşt, Jungkook" demişti kısık sesiyle. Jungkook ise hiç tepki vermemişti.
"Sevgilim? Uyanma vakti" dediğinde "Hı hı" diyerek uyumaya devam etmişti.
Jae Eun kıkırdayıp "Cezan bitti, okula gideceğiz" dediğinde "Kim diyor ya?" demişti ve Jae Eun'u yanına çekmişti.
Jae Eun'a sarılıp yatmaya devam ederken "Biraz daha oyalanırsak geç kalırız" dediğinde "Bana ne?" demişti Jungkook.
Dil çıkartıp kapalı gözlerini kıstığında kıkırdayıp "Ben seni nasıl sevdim ya?" demişti ve Jungkook'un yanağını okşamıştı.
Jungkook gözlerini açıp doğrulduğunda "Ne demek bu şimdi?" demişti kaşlarını çatarak.
"Beni neden sevmeyesin ki? B-ben iyi biriyim, ve... Seni de seviyorum. Hem ayrıca, biz çok eskiden beri-"
"Jungkook sakin ol. Sadece şaka yaptım" diyerek sözünü kestiğinde derin bir nefes almıştı Jungkook ve etrafa bakınmıştı.
"Bir daha böyle şakalar yapma Jae Eun" dediğinde ifadesiz bir şekilde ona olan bakışlarını sürdürmüştü Jae Eun.
Yaptığının şaka olduğu çok ama çok belliydi yani... Neden böyle bir tepki vermişti ki?
Jungkook doğrulup Jae Eun'a bakınca ona olan bakışlarından ne kadar gereksiz bir şey yaptığını anlamıştı.
Derin bir nefes alıp "Üzülüyorum sonra." diyerek Jae Eun'a yavru köpek bakışı attığında gülümsemişti Jae Eun.
Sanırım önceki hareketlerinin şaka olduğunu düşünmüştü.
Jungkook Jae Eun'ın üstüne çıkıp kendini yarı serbest bıraktığında "Yah! Dur!" diyebilmişti Jae Eun.
"J-Jungkook çok ağırsın!" dediğinde kıkırdayıp "Tüm ağırlığımı bırakmıyorum ama?" demişti.
Jae Eun biraz düşünüp "Bıraksana bir kere" dediğinde gülüp "Saçmalama Jae Eun." demişti.
Derin bir nefes alıp "Hazırım!" diye bağırdığında "Peki" diyerek yavaş yavaş ağırlığını vermeye başlamıştı Jungkook.
Jungkook durduğunda "H-hani hiç de a-ağır değilsin" dediğinde devam etmişti Jungkook.
Jae Eun "Oha bitmedi mi!?" dediğinde gülüşlerine devam etmişti Jungkook.
"Tamam pes!" diyerek kafasını sağa sola salladığında Jungkook kendini yana atıp Jae Eun'ı üstüne çıkartmıştı.
Jae Eun koltuktan destek alarak Jungkook'un üstünde durduğunda "Şimdi sen ağırlığını ver" demişti.
Sesli bir şekilde gülüp "Jungkook kırk iki kiloyum" dediğinde "Olsun" demişti Jungkook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfictie[Tamamlandı] Duman serisinin devam kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. Küfür ve cinsellik vardır 🔞 *Angst değildir* ~Kavuşamamak: #1 [24.11.20] ~Çilek: #2 [22.12.20] ~Btsjungkook: #4 [21.12.20] ~Sigara: #4 [13.03.21...