𝟙𝟠. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

2.6K 205 215
                                    

Jae Eun "B-bak ben sana b-bir şey yapmadım!" dediğinde gözleri dolmuştu ve ellerini havaya kaldırmıştı.

"Derdin ne ise konuşarak halledebiliriz. Tamam mı?"

Jungkook silahını masada hareket eden adama çevirdiğinde "H-hayır, vurma onu! Bekle" demişti Jae Eun korku ile.

Jungkook'un elleri titremeye devam ederken ona doğru bir adım atmıştı Jae Eun.

"Bak onunla derdin ne bilmiyorum. Ama bu yaptığın doğru değil tamam mı? Bunu farklı şekillerde çözebiliriz. Şimdi lütfen, sana yalvarırım şu silahı indir" dediğinde Jungkook geri doğru bir adım atıp Jae Eun'dan uzaklaşmıştı.

Neden gelmişti ki Jae Eun buraya? O... Huzur evine gitmeyecek miydi?

Jae Eun dolu gözlerle ona bakarken Jungkook'un da gözleri dolmuştu.

Senvdiği kızın onu bu şekil yakalamasını istemiyordu. "Lütfen, yapma bunu. Zorunda değilsin." dediğinde ağlamamak için de zor tutuyordu kendini Jungkook.

Koridorda koşturan güvenlikler ve diğerleri kapıya geldiğinde Jungkook Jae Eun'ı hızlıca kendine doğru çekip kolunu onun boğazına dayamıştı ve alnına da silahı doğrultmuştu.

Evet, Jungkook ona asla zarar vermezdi ama bu durumdan kurtulması için onu esir olarak almalıydı.

"Jae Eun!" diye bağrışlar yükselmişti Jae Eun'ın sınıf arkadaşlarından ve öğretmeninden. Jae Eun ise gözlerini kapatmıştı sıkıca

Güvenlik görevlileri "Sakin ol. Kıza zarar verme" dediğinde olumsuz anlamda kafa sallamıştı Jungkook.

O Jae Eun'a nasıl zarar verebilirdi ki?

Kendi prensesine nasıl zarar verebilirdi?

Jae Eun "L-lütfen yapma. Lütfen" dediğinde bir damla yaş süzülmüştü yanağından ve çenesinden Jungkook'un koluna damlamıştı.

Kendini kasarak derin derin nefesler alan Jae Eun'a bakmıştı Jungkook kolundaki ıslaklığı hissettiğinde.

Onu cidden çok ama çok korkutmuştu değil mi? Ağlatmıştı onu. Onu güvende hissettireceğine söz veren Jungkook şu anda onu korkutuyordu.

Felix gülümseyerek Jungkook'a bakarken bir anlık sinirle silahı Jae Eun'ın kafasından çekip Felix'e tutmuştu. Bunun üstüne de çığlıklar atılmıştı.

"Adi piç" diyerek kaşlarını çattığında Jae Eun duymuştu onu. Gözlerini kocaman açtığında da dili tutulmuştu resmen.

O kişi... nasıl Jungkook olabilirdi?

Jae Eun olumsuz anlamda kafa sallayıp "Olamaz" demişti sessizce.

Güvenlik görevlisi Jungkook'a doğru bir adım attığında silahı hızlıca Jae Eun'ın kafasına dayamıştı yine.

Jae Eun kendini serbest bırakıp güvenlik görevlilerine baktığında "Korkuyorum" demişti ağlayarak.

"Çok korkuyorum"

Aslında şuan korktuğu falan yoktu. Arkasında onu rehin alan kişinin sevgilisi olduğunu bildiğinden yakalanmasını istemiyordu.

Jungkook burnunu çektiğinde "Geri çekilin" demişti Jae Eun titreyen sesiyle. Jungkook Jae Eun'a baktığında "Geri çekilin artık! Ölmek istemiyorum" demişti.

Yaptığı şey güzel bir taktikti aslında. Konuşmayan Jungkook'un sesi olmuştu Jae Eun.

Güvenlik görevlileri şaşkınca Jae Eun'a bakarken Jungkook silahını cama doğrultup bir el ateş etmişti ciddi olduğunu göstermek için.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin