Jungkook hastane koltuğunda ağlarken Jimin ve Hoseok koşarak gelmişti onların yanına.
"Yine mi?" demişti Hoseok kızgınca.
"Yine mi zarar verdin ona!?"
Jungkook ağlamasını arttırdığında Jimin Hoseokvun kolunu tutup "Bundan zevk almıyor Hoseok. Sakinleş" demişti.
Hoseok cama yaklaşıp hareketsiz yatan Jae Eun'a baktığında derin bir nefes alıp onun başındaki doktora bakmıştı.
Doktor ve yanındaki hemşire elindeki kağıtlara bakarken "Durumu nasıl?" diye sormuştu Jungkook'a. Jungkook da "B-bilmiyorum" diyerek silmişti göz yaşlarını.
Derin bir nefes alıp "O... Hamileydi" dediğinde Hoseok ve Jimin gözlerini kocaman açıp Jungkook'a bakmışlardı.
"Ne!?" diyerek şaşıran Hoseok tekrar bakmıştı camın ardındaki Jae Eun'a.
"O hamile mi?"
Jungkook "Artık bilmiyorum" dediğinde gözlerinden akan yaşı tekrar silmişti. Jimin de eli ile ağzını kapatıp Hoseok'a bakmıştı.
"B-ben... Ne diyeceğimi bilemiyorum" dediğinde Hoseok ona kızmak yerine üzülüyordu.
Her ne kadar kardeşi yerine koyduğu Jae Eun'ı korumak istese de Jungkook onu çok seviyordu.
Her ne kadar onun başına dert açsa da...
Doktor odadan çıktığında Jungkook hızlıca ayağa kalkmıştı ve doktorun yanına gitmişti.
Doktor "Hastanın nesi oluyorsunuz?" diye sorduğunda "Sevgilisiyim. Durumu nasıl?" demişti doktora Jungkook.
Doktor "Şuan iyi, bir sorunu yok. Ama ailesinden birileri yok mu?" dediğinde "Onun ailesi biziz" demişti Hoseok.
"B-bebek nasıl?"
"Bebeğin babası siz miydiniz?" demişti.
"Miydiniz derken?"
Doktor "Üzgünüm... Bebeği kurtaramadık" dediğinde tepkisiz bir şekilde doktorun suratına baka kalmıştı Jungkook.
Jimin Jungkook'a baktığında Hoseok bir kaç adım geri atıp tavana bakmaya başlamıştı.
Doktor "Geçmiş olsun" diyerek gittiğinde Jungkook geri doğru bir kaç adım atmıştı istemsizce. Ardından da dengesini kaybetmişti.
Yere düştüğünde "Hayır" diye sayıklamaya başlamıştı Jungkook ağlayarak
"HAYIR!"
Jungkook sinir krizine girdiğinde Jimin onu durdurup sakinleştirmeye çalışıyordu ama bir türlü sakinleşemiyordu Jungkook.
Hoseok da Jimin'e yardıma geldiğinde hastane koltuğundan tutup fırlatmıştı onu hızla Jungkook.
Etraftaki herkes onlara baktığında Jungkook kendini kontrol edemiyordu. Hoseok ve Jimin de yaşlı gözlerle tutmaya çalışıyorlardı onu.
Kenarda durarak hala onları izleyen hemşire derin bir nefes alıp ordan uzaklaşmaya başlamıştı.
Sanırım yapamayacaktı bunu.
...
Jungkook sakinleşip duvarın dibinde oturmaya başladığında Namjoon ve Taehyung gelmişti hastaneye.
Olanları da Jimin'den öğrenmişlerdi zaten.
Namjoon Jungkook'un yanına oturduğunda Taehyung Jimin'in yanında gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Duman serisinin devam kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. Küfür ve cinsellik vardır 🔞 *Angst değildir* ~Kavuşamamak: #1 [24.11.20] ~Çilek: #2 [22.12.20] ~Btsjungkook: #4 [21.12.20] ~Sigara: #4 [13.03.21...