Jungkook evinde duş alırken Jae Eun Jungkook'un günlüğünü okumaya devam ediyordu.
Arada okumadığı sayfalardan birinde ayrı bir kağıtra bir liste olduğunu görmüştü Jae Eun.
"Prensesim ile yapılacaklar Listesi"
Jae Eun gülümseyip listedeki maddeleri okumaya başladığında yüzündaki gülümseme daha da büyüyordu.
-Sarılarak uyumak
-O uyurken ona yemek hazırlamak
-Yağmurda dans etmek
-Dondurma yemek
-Sahilde el ele dolaşmak
-Birlikte diş fırçalamak
-Bilgisayar oyununda kazanmasına izin vermek
-Onun saçlarını toplamak
-Sarılarak film izlemek
-Birlikte resim yapmak
-Zillere basıp kaçmak
-Şarkı söyleyerek onu uyutmak
Jae Eun "Bunlar çok tatlı şeyler" dediğinde banyodan çıkmıştı Jungkook.
Odasına geçip üstünü giyindikten sonra komodinin üstündeki yüzük kutusunu almış ve açmıştı.
Aynanın karşısına geçip boğazını temizlediğinde derin bir nefes almıştı Jungkook.
"Birlikte olalı daha çok olmadı biliyorum ama her ne olursa olsun seni bırakmak istemiyorum Jae Eun"
Jungkook aynanın karşısında diz çöküp yüzüğü havaya kaldırdığında "Benimle evlenir misin Çilek Kız?" demişti.
"Ah çilek kız mı? Çilek kız olmaz ki!"
Jungkook ayağa kalkıp "Ah ne diyeceğim ki ona?" dediğinde derin düşüncelere dalmıştı.
Çilek kız dese komik mi dururdu?
Yada prensesim mi demeliydi?
Direkt ismini söylese fazla mı resmi olurdu yoksa?
Jungkook yüzüğü bir kenara bırakıp aynada kendine baktığında "Yapabilirsin Jungkook. Korkma" demişti.
Jae Eun ise o sırada listeyi okumaya devam ediyordu.
O kadar tatlı şeyler yazmıştı ki Jungkook o listeye. Hepsini yapmak istiyordu Jae Eun onunla.
...
Jungkook'un babası evin önüne geldiğinde gülümsemişti.
Eminim Jungkook buna çok şaşıracaktı değil mi?
Jungkook'un babası elindeki anahtarın fotoğrafını çektiğinde evin fotoğrafını da çekmişti ve Jungkook'a atmıştı.
Jungkook gelen bildirimle telefonunu açtığında mesajın babasından geldiğini anlamış ve derin bir nefes almıştı.
Mesajlara girdiğinde gelen resimle gözlerini kocaman açmıştı Jungkook.
Jk: Ne işin var senin orda!?
Bay Jeon: Cici anneni ziyarete geldim.
Jungkook hızla babasını aradığında kıkırdamıştı babası.
Ne kadar da önem veriyordu Jungkook bu kıza. Değil mi?
"Konuş piç" diyerek telefonu açtığında "O sana bir şey yapmadı. Rahat bırak onu. Senin derdin benimle." demişti sinirle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Duman serisinin devam kitabıdır. Birincisini okumadan ikincisini okumamanız rica olunur. Küfür ve cinsellik vardır 🔞 *Angst değildir* ~Kavuşamamak: #1 [24.11.20] ~Çilek: #2 [22.12.20] ~Btsjungkook: #4 [21.12.20] ~Sigara: #4 [13.03.21...