𝟛. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

4.4K 313 406
                                    

"Naber Jungkook? Jae Eun ile ilişkin nasıl ilerliyor?"

Jungkook kaşlarını çattığında gülümsemişti Felix.

Jungkook o anlık hırsla Felix'in yakasına yapışıp sortını duvarla buluşturduğunda hala gülümsemeye devam ediyordu pişkin pişkin.

Felix "Ne o? Dövecek misin?" diye sorduğunda "Emin ol yapacağım" demişti Jungkook.

Ama burada kavga edemezlerdi değil mi? Yoksa ceza alırdı Jungkook.

"Biliyor musun sana acıyorum. Jae Eun gibi bir kızın seni sevdiğine inanıyorsun."

"Bana bak piç, eğer Jae Eun'a bir daha dokunursan seni doğduğuna pişman ederim"

Felix kıkırdayıp "Jae Eun'a gözünün önünde dokunacağım Jungkook. Göğüsleri ve kalçası avuçlarımın içinde olacak" dediğinde Jungkook dayanamayıp sağlam bir yumruk atmıştı ona.

Felix yere düşemeden tekrar yakasından tutup doğrultmuştu onu. Etraftakiler olayı uzaktan izlerken Yoongi hala kantinde takılıyordu.

"Jae Eun benim olacak Jungkook. Sadece benim. Sana onun inlemelerini atacağım. Göreceksin. Jae Eun benim yatağımda inleyecek. Onu becerirken sana videosunu atacağım."

Junngkook daha fazla dayanamayıp Felix'e bir yumruk daha attığında yere düşmüştü Felix ve Jungkook da üstüne çıkmıştı onun.

Jungkook onu yerde yumruklarken hiç bir şekilde karşılık vermiyordu Felix ona.

Yoongi elindekileri poşete doldurduğunda etraftan gelen çığlık sesleri yüzünden arkasını dönmüştü.

Jungkook'u yerde Felix'i döverken gördüğünde elindekileri yanındaki çocuğun eline tutuşturmuş ve koşarak Jungkook'un yanına gitmişti.

"Ne izliyorsunuz amına koduklarım!? Yardım etsenize!"

Yoongi etraftakilerden yardım isteyince bir kaç çocuk daha onları ayrımaya çalışmıştı.

Daha doğrusu Felix'i kurtarmaya...

Jungkook zor da olsa Felix'in üstünden kalktığında ağzındaki kanı yere tükürmüştü Felix.

Jungkook'un eline kan bulaşmışken Felix hala sırıtmaya devam ediyordu.

En nihayetinde istediği olmuştu değil mi?

Jungkook'un bundan kurtuluşu yoktu artık. Okuldan atılmalıydı.

Nobetçi öğretmen geldiğinde küçük "Jungkook sen ne yaptığını sanıyorsun!?" diyerek bağırmıştı ona. Jungkook ise hiç tepki vermeden sinirle nefes alıp veriyordu.

Hoca yere çöktüğünde Felix doğrulmuştu yerinden ve "Sırf beni kıskandığı için yumruklamaya başladı hocam. Etraftakiler olmasa beni öldürürdü" demişti.

Hoca Felix'i kontrol ederken Yoongi kaşlarını çatarak Felix'e bakmaya devam ediyordu.

Tamam Jungkook şiddete eğimli biriydi ama asla nedensiz yere birini dövmezdi.

Felix onu çok zorlamış olmalıydı yoksa bunu okulda da yapmazdı.

Yoongi sinirle "Kim bilir nededin ona amına kodumun piçi" dediğinde "Doğru konuş, okuldasın!" diyerek yanıt vermişti hoca ona.

"Tamam siz de dağılın!"

Hoca etraftakileri dağıttıktan sonra arkadan birkaç öğretmen daha gelmişti neler olduğuna bakmak için.

Gelen genç matematik hocası kaşlarını çatarak Jungkook'a baktığında olumsuz anlamda sallamıştı hafifçe.

"Böyle mi derslerine çalışacaksın Jungkook?" diye sorduğunda çatık kaşlarıyka Felix'e bakmaya devam ediyordu.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin