𝟙𝟜. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

3.1K 225 246
                                    

Jungkook tuvaletteyken Jae Eun elindeki sahte sigaraları kapşonlusunun cebine koyup yatağın üstüne bırakmıştı.

Sigaraların görünür olduğundan emin olduktan sonra dolabı açıp kendi için bir tişört çıkartmıştı ve hızlıca üstünü değiştirmişti Jae Eun.

Yatak odasından çıktığında da Jungkook ile çarpışmıştı.

"Ben seni neden fark edemiyorum ya?" dediğinde kıkırdamıştı Jungkook. Ardından da "Bilmem" demişti Jae Eun titreyen sesiyle.

Şu sigara mevzusu yüzünden oldukça heyecanlıydı.

"Hadi sen üstünü değiştir" diyerek odadan çıktığında içinden Jungkook'un görmesi için dualar etmişti Jae Eun. Ardından da mutfağa geçip yemekleri haxırlamaya başlamıştı.

Jungkook tişörtünü çıkartıp kenardaki sandalyenin üstüne attığında kemerini açmıştı ve tişörtünü giymişti.

Altındaki pantolonu eşofmanı ile değiştirdikten sonra yatağın üstündeki Jae Eun'ın kıyafetlerini almıştı eline sandalyenin üstüne koymak için.

Kapşonlunun cebindeki sigaralardan biri yere düştüğünde bunu fark edip yere bakmıştı Jungkook.

Düşündüğü şey bir kağıt parçası yada ısırılmış bir lolipop çubuğuydu. Ama asla bir sigara değildi.

"Ne?" diyerek sigaraya baktıktan sonra elindeki diğer kıyafetleri bir kenara fırlatmış ve kapşonunun cebine sokmuştu elini.

Birkaç tane daha sigara bulduğunda "Hayır Jae Eun, hayır" demiş ve gözlerini kapatıp kafasını geriye doğru atmıştı.

Jungkook elindekilerin sahte sigara olduğunu bilmeden derin nefesler alırken Jae Eun yemeği hazırlamaya devam ediyordu.

Kapıyı açıp "Jae Eun!" diyerek bağırdığında gözlerini açmıştı Jae Eun.

Demek görmüştü sigaraları.

Jungkook hızlı adımlarla mutfağa gidip "Sen neden bana kızmıyorsun sigara içmiyorum diye?" diye sorduğunda "B-bilmem" demişti Jae Eun.

Jungkook Jae Eun'a yaklaşıp "Benden bir şey saklamıyorsun değil mi?" dediğinde "Saklamıyorum" demişti

"Anladım. Saklamıyorsun yani?"

Jae Eun olumlu anlamda kafa sallayıp işine geri döndüğünde "Bu ne o zaman?" diyerek  elindeki sigaraları göstermişti Jungkook Jae Eun'a.

Jae Eun hiç çaktırmadan "Ceblerime mi baktın sen?" dediğinde "Bu sigaralar ne Jae Eun? Sen sigara mı içiyorsun?" demişti.

Jae Eun derin bir nefes alıp gözlerini kaçırdığında "Bana bakar mısın Jae Eun? Ben buradayım" demiş ve Jae Eun'ın çenesinden tutarak hafifçe kendine çevirmişti onun başını.

"Cevap ver"

Jae Eun "Boşver Jungkook zaten sen de içiyorsun. Ne olacak ki?" dediğinde elindeki sigaralardan birini almış ve kenardaki çakmağa uzanmıştı.

Sigarayı dudaklarının arasına koyup çakmağı yaktığında bileğinden tutup durdurmuştu onu Jungkook. Aslında durdurmasa cayır cayır yanacaktı zate sahte sigara.

Jae Eun kaşlarını çatıp Jungkook'a baktığında Jungkook elini geri çekmiş ve Jae Eun'ın dudakları arasındaki sahte sigarayı alıp ortadan ikiye bölmüştü.

Jungkook dolu gözleriyle "İzin vermiyorum sigara içmene" dediğinde "Senden izin almıyorum" demişti Jae Eun.

"Sen ne saçmalıyorsun? Sigara falan içmeyeceksin. Bitti." dediğinde "Neden?" diye sormuştu Jae Eun.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin