𝟙𝟘. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

4.2K 265 397
                                    

Jae Eun onunun başında uyuya kalmışken gözlerini açmıştı. Vücudu o kadar yorgun düşmüştü ki bütün gün uyumuştu Jungkook.

Yatakta doğrulup gerildiğinde derin bir nefes almıştı. Ardından da etrafına bakmıştı.

Sandalyede iki büklüm oturarak uyuyan Jae Eun'u gördüğünde gülümseyip ayağa kalkmıştı Jungkook ve onu yavaşça kucağına alıp yatağa yatırmıştı.

Dolaba yönelip Jae Eun'ın havlularından birini eline aldığında aynada kendine bakmıştı ve derin bir nefes almıştı.

Jungkook yavaş adımlarla banyoya gittiğinde kapıyı kapatıp kanlı kıyafetlerini çıkartmıştı hızlıca.

Elindeki kıyafetleri kirlilik sepetinin üstüne koyduktan sonra duşakabine girmişti ve ılık suyu açmıştı Jungkook.

...

Jungkook duştan çıktıktan sonra kendaki havluyu beline sarmış ve banyodan çıkmıştı.

Yavaş adımlarla Jae Eun'ın yatak odasına girdiğinde uyuyan Jae Eun'ı görmüş ve gülümsemişti.

Jungkook kenardan bir poşet alıp kanlı üstünü ona koyarken onun sesine uyanmıştı Jae Eun.

"Jungkook? İyi misin?" dediğinde arkasına dönüp "Ah uyandırdım mı? Özür dilerim" demişti.

Jae Eun doğrulunca Jungkook yatağın kenarına oturmuştu ve Jae Eun'ın yanağını okşamaya başlamıştı. Jae Eun da elini Jungkook'un elinin üstüne koymuştu.

Jae Eun Jungkook'un dudağını fark ettiğinde elini dudağında götürüp yaranın üstüne koymuştu elini.

"Krem sürelim" diyerek ayağa kalktığında arkasından bakmıştı Jungkook.

Kenardaki aynada kendine bakıp saçlarını düzelttiğinde derin bir nefes almıştı.

Aklı hala edeceği evlilik teklifindeydi.

Dakikalar sonra Jae Eun Jungkook'un yanına gelip kremi parmağının ucuna sıktığında yatağa oturmuştu.

Jungkook Jae Eun'ın gözlerine bakarken Jae Eun Jungkook'a yaklaşıp elindeki kremi onun dudaklarına götürmüştü.

Jungkook Jae Eun'ın kolundan tutup "Sürme" dediğinde kaşlarını havalandırmıştı Jae Eun ve "Neden?" diye sormuştu ona.

"Yoksa seni öpemem"

Jungkook yaklaşıp Jae Eun'ın dudaklarından öpmeye başladığında Jae Eun'ın parmağının ucuna sıktığı bir damla kremi yere düşürmüştü.

Jungkook öpüşlerini derinleştirdiğinde Jae Eun ellerini Jungkook'un yanaklarına yerleştirmişti.

Jungkook biraz daha ileri gidip Jae Eun'ın üstüne doğru gidince Jae Eun kandini yatağa bırakmıştı.

Jungkook onun bacaklarına dokunduğunda bacaklarını açmıştı Jae Eun ve Jungkook'un ona yaklaşmasına izin vermişti.

Jungkook şaşkınlıkla ona baktığında gülümsemişti Jae Eun. "Emin misin?" diye sorduğunda da ona olumlu anlamda kafa sallamıştı.

Jungkook gülümseyip kendini Jae Eun'a bastırdığında dudaklarını aralandırıp dersin bir nefes almıştı.

Jungkook Jae Eun'ın dudaklarına yaklaşıp onu öpmeye devam ettiğinde bir eliyle yakasındaki düğmeleri açıyordu onun.

Jungkook zaten çıplak sayılırdı. Belinde beyaz renkte bir havlu sarılıydı sadece.

Jungkook Jae Eun'ın üstündeki gömleği çıkartınca elini Jae Eun'ın pantolonuna götürmüştü.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin