𝟟. 𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞

3.9K 274 278
                                    

Jae Eun dudaklarına nemlendiricisini sürüp geri doğru bir adım attığında son bir kez bakmıştı kendine. Ardından da yerden çantasını alıp kapıya yönelmişti.

Jae Eun kapı kolunu indirdiğinde Jungkook kapıyı kendisine doğru çekmişti ve dışarı çıkmıştı.

Merdivemlerden inip kafeye doğru yürümeye başladığında Jae Eun markete girip lolipopların olduğu yere geçmişti hemen.

Jae Eun lolipop seçerken Jungkook'un telefonuna bir bildirim gelmişti.

Bay Jeon : Cici anne ister misin?

Jungkook tek kaşını kaldırıp "Ne?" dediğinde biraz daha ekranla bakışmıştı

Jk: Ne saçmalıyorsun sen?
Yine kimin hayatını mahvetmeyi düşünüyorsun?

Jungkook telefonunu cebine koyup yürümeye devam ettiğinde tekrar mesaj gelmişti Jungkook'un telefonuna.

Jungkook sinirle telefonu eline alıp kilidi açtığınde gözlerini kocaman açıp resmi incelemeye başlamıştı.

"Siktir!"

Bay Jeon: Sikeyim kız çok güzel.
Sence bana bakar mı?

 Sence bana bakar mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jk: UZAK DUR ONDAN!

Jungkook hızlıca Jae Eun'ı aradığında telefona bakmıştı Jae Eun.

"Efendim?" diyerek telefonu açtığında "N-nerdesin?" diye sormuştu Jungkook ona.

Farklı bir zamanda çekilmiş bir fotoğraf da olabilirdi değil mi?

"Marketteyim Jungkook. Bir şey mi oldu?"

Jungkook elini ağzına götürüp telefonu kendinden uzaklaştırdığında ağlamamak için zor tutuyordu kendini.

Onun Jae Eun'a zarar vermesi fikri bile gözlerinin dolmasına neden oluyordu.

Jae Eun "Alo?" demeye devam ederken Jungkook hemen mesajlara girip mesaj atmıştı babası olan o şahısa.

Jk: ONA SAKIN DOKUNMA!

Bay Jeon: Neden bu kadar sinirlendin Jungkook?
Onunla sevgili olduğunu öğrendim.
Sanırım o yüzden sinirlendin hah?
El ele tutuşuyordun onunla.
Öptüğünü de biliyorum.
Ama seni affediyorum.
Müstakbel anneni öpmüş olabilirsin ama sorun değil.

Jk: SENİ ÖLDÜRÜRÜM

Bay Jeon: Peki kaç kardeş istersin?
Bir?
Ya da iki?
Bence en az üç.
Vereceği hazzı düşünüyorum da...
Sikeyim kız oldukça küçük ve bu hoşuma gitti.
Kucağımda çok güzel duracak.

Jae Eun telefonda "Jungkook? Orda mısın?" dediğinde dolmuş gözlerini silip "S-sevgilim kalabalık bir yere git tamam mı?" demişti.

"Bir sorun mu var?" dediğinde "Sadece dediğimi yap" demişti Jungkook.

𝔻𝕦𝕞𝕒𝕟² ❦ 𝕁𝕁𝕂 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin