***
Taehyung se k ránu probudil, když Jungkookovi zavibroval mobil z kapsy u kalhot. Natáhl se k nim a vytáhl ho. Měl přes 50 zmeškaný hovorů od někoho jménem Jimin-hyung a 2 SMS, které Taehyunga zaujaly víc, pravděpodobně od jeho ex, přečetl si je.
Proč nezvedáš mobil, lásko? Jimin mi volal, jestli nejsi u mě, tak kde jsi?
Už jsem ti několikrát říkal, jak mě to mrzí prostě na to zapomeňme a vrať se ke mě lásko, vím, že mě miluješ, stejně jako já miluju tebe..
Taehyunga z nějakého důvodu ty SMSky naštvaly. ,
,Jak se ten hajzl opovažuje?" pomyslel si. ,,Ublíží mu a dělá jako by se nic nestalo.."
Taehyung se potměšile usměje a dívá se na tvrdě spícího Jungkooka, jak je roztomilý, když tak poklidně spí.
'Nemusíš mít strach.. po divoké noci teď moje baby, už poklidně spí v mém náručí a na všechno zapomněl.. teď je můj a nikdy se k tobě nevrátí! Smiř se s tím a nepřibližuj se k němu, nebo ti zlámu nohy!'
Odeslal Taehyung Kaovi spokojeně jejich fotku, odhodil mobil na noční stolek vedle Jungkook a přitulil se k němu.
Jungkook se vzbudil k polední hodině. Cítil zvláštní úlevu, spokojenost, nejen psychicky, ale i tělesně, což se mu dlouho nestalo. Po dlouhé době, měl i hlad. Cítil se tak bezpečně, spokojeně a milovaně, podíval se na ruku, jež ho drží kolem pasu. Pootočil se za sebe s povzdechem.
,,Taehyung.." řekl si v hlavě jeho zvučné jméno, když si uvědomil, že hned po jejich sexu usnul. Otočil se pomalu k němu, sledoval jak Tae spí.
,,Je tak nádherný.." pohladil ho po tváři, po vlasech a jemně ho poté objímal svou dlaní kolem krku, aby ho nevzbudil. Taehyung se usmál.
,,Ty jsi vzhůru?" ptal se zaskočeně Jungkook. Taehyung se mírně zavrtěl, když svýma nohama objal Jungkooka.
,,Spal jsi dobře?" zamumlal poté se zavřenýma očima. Jungkook se na něho též usmál.
,,Po dlouhé době.." odpověděl trochu stydlivě, co ucítil Taehyungovu nahou kůži na svých nohou. Zajel prsty do Taehyungových vlasů a hladil je, byly hebké na to, že jsou odbarvené. Taehyung otevřel oči, pohladil Jungkooka prstem po tváři s laskavým hlasem:
,,Omlouvám se, jestli jsem byl včera na tebe moc tvrdý.."
,,Ne.." ujistil ho hned Jungkook.
,,Usnul jsi hned, co jsme skončili.. musel jsem tě vážně zničit." hrál si také s jeho vlasy, načež se trochu škodolibě pousmál.
,,Popravdě.." díval se mu Jungkook do očí, ,,to byl nejlepší sex, jaký jsem kdy zažil." začervenal se. Taehyungovi se rozšířil úsměv radostí.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Fanfiction1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞