Onsen vacation 15+

2.2K 76 9
                                    


Taehyung POV.

Jak dlouho jsem nikde nebyl s rodiči?

Proč zrovna po letech musíme na dovolenou do horkých pramenů? Nesnáším horko. Nesnáším chodit nahý a nesnáším vidět všechny nahý. Poslední co potřebuji je zírat někomu na nádobíčko a opačně. Nicméně, beru jako pozitivum výlet do Japonska. Vždy jsem sem chtěl jet, bez ohledu na lokaci. Miluji japonskou kulturu, uličky, lidi. Také umím japonsky, takže se skvěle dorozumím. Jsem i rád, že mi rodiče zaplatili vlastní pokoj. Je mi jasné, že chtějí soukromí a já si ho též užiji, i když asi ne tolik jako oni dva.

Dorazili jsme sem do ryokanu k ránu. Pro ty co nevědí, "ryokan" je tradiční, japonský hostinec, kde se turisté často ubytují na noc, při návštěvě Onsen (horkých pramenů). Máme zde registraci na dva dny, což je pro mě akorát. Rodiče se moc japonsky nedomluví, jakž takž něčemu rozumí nebo umí něco kváknou, ale raději domluvu nechávají na mě, když mluvím plynule japonsky.

Ubytovali jsme se na pokojích, rovnou jsem se z letu vykoupal a převlékl se do yukaty, kterou ryokan poskytuje, společně s dalšími věcmi. Těšil jsem se, až se po okolí v ní projdu. Sice je dost chladno, začátek zimy, dokonce venku chvíli sněžilo, ale nijak zvlášť mě to netrápí. Koupím si po cestě nějaké haori a budu doufat, že mě alespoň trochu zahřeje.

S rodiči jsme si zašli na oběd do moc pěkné restaurace, protože v ryokan podávají pouze snídani s večeří. Restaurace byla v podstatě jen pár metrů a obsluhovala v ní mladá Japonka, které jsem zdá se padl do oka. Celou dobu se na mě usmívala a ptala se, zda něco nepotřebujeme, což bych obyčejně přirovnal k pohostinnosti Japonců, kdyby mě nepřirovnala k k-popové celebritě nebo k-drama herci, jakmile se dozvěděla, že jsem Korejec. 

Samozřejmě mě její sympatie těšili, ovšem předem bylo dáno, že jí je opětovat nebudu, tedy alespoň ne stejným způsobem. Kdyby tak pěkná Japonka byla spíš urostlý Japonec, už bych po něm též házel očkem.

Rodiče o moji orientaci vědí už rok. Vždy jsem měl milující rodiče, tudíž mě přijali bez problémy takového jaký jsem, nicméně stále s tím nejspíš vnitřně bojují, protože mi dohazují spíš dívky. Dost možná pouze pokračují ve svém zvyku. Ještě, když o mě nevěděli, také mi ukazovali nebo představovali dcery svých známých, abych je někam vzal. Přiznám se, že mi to s dívkami jde, vždy jsem si s nimi rozuměl, ovšem pouze v přátelském vztahu. Nikdy mě snad žádná nepřitahovala.

Co se týče chlapců... nemám moc zkušeností. Mohu s jistotou prohlásit, že se mi líbí pouze mužská pohlaví o tom žádná, ale nikdy jsem nebyl zamilovaný, nikdy jsem se nesblížil s žádným mužem, tudíž nikdy jsem se nemiloval ani s žádným mužem.

Jsem dvacetiletý panic žijící u rodičů, kterého zajímá jen studium psychologie a ve volném čase vyráží s přáteli za zábavou. Nemohu si na svůj život stěžovat, až si našetřím dost peněz, pořídím si i vlastní podnájem a budu ještě šťastnější, až rodičům dopřeji trochu soukromí. Nepopírám však, že mi k životu chybí nějaká ta něha, láska a oboustranná péče. Občas mám pocit, že si vztah moc idealizuji, když se rozhlédnu kolem na své přátelé.

Například můj nejlepší přítel Jimin a hyung Yoongi. Ti dva spolu chodí tři roky, prakticky od střední. Yoongi se Jiminovi vždy líbil a tak ho škádlil, stejně jako Yoongi jeho, nakonec je dala dohromady jedna noc. Vlítli na to v podstatě ještě dřív, než spolu začali chodit. Škádlí se, hádají a perou neustále, přesto že spolu chodí. Přesto, že se ti dva mají doopravdy rádi, nejsou mým zářným příkladem. Pak tu máme další mé dva hyungy Namjoona s Jinem, kteří působí dojmem dlouho vzatých manželů. Jin Namjoona neustále peskuje, Namjoon dává rady do života, oba jsou pro mě spíš jako druhý rodiče. Ti dva si však projevují více něhy, než Jimin s Yoongim ačkoliv bych řekl, že raději v soukromí. Jsou dospělý a rozumní, nestydí se za svůj vztah, ale proč by se nějak extra vystavovali? Jejich přístup se mi líbí, ovšem též si takto svůj vztah nepředstavuji.

|TAEKOOK| Oneshot |Kde žijí příběhy. Začni objevovat