Masseur 15+

6.3K 98 27
                                    

Jeon Jungkook

24 let

- hodný, veselý, upřímný, bohatý

- velmi submisivní

- sportovec a trenér ve fitness centru 


Kim Taehyung

25 let

- veselý, obětavý, laskavý, chudý

- dominantní

- soukromý masér v podniku jeho nejlepšího kamaráda Jimina

Top: Taehyung

Bottom: Jungkook

**************************

Dnes byl opět náročný den, nemohu se dočkat, až si skočím na masáž. Dneska ji potřebuji, jako sůl. Hned po tréninku jsem se vysprchoval, sbalil a šel přímo do mého oblíbeného salonu.

,,Dobrý den, pane Jeone." hned, co jsem vešel, mě vítala usměvavá recepční Mia, oplatil jsem ji úsměv, načež se zeptala;

,,Tak jak to vidíte dnes? Zase půl hodiny, klasika?"

Jsem zde, docela častý zákazník, takže už to zná. Odsouhlasím jí to, načež si dám čtvrt hodinu navíc po dnešku, když jsem však zjistil, kdo mě bude masírovat, hned jsem té čtvrt hodiny navíc litoval.

,,Teď je momentálně volný, Tae. Běžte si odložit do trojky, za deset minut za vámi přijde." usmála se a už ho volala.

Zalezl jsem tedy do pokoje číslo tři, kde jsem následně po odložení věcí čekal na Taehyunga. Nechápejte to zle, Taehyung je skvělý masér i člověk, jenže až moc skvělý. Jsem do něho zakoukaný od první chvíle, co jsem ho uviděl a vždy, když mě masíruje, mám co dělat, abych skryl problém tam dole.

Popravdě, ani nevím, zda je gay, nikdy nedal nic najevo nebo jsem si toho zatím nevšiml. Vždy se spolu normálně bavíme, je však typem člověka, v jehož přítomnosti se cítíte rozpačitě, nevíte co říct a nechcete se ztrapnit. Nebývám většinou stydlivý, ale v jeho přítomnosti jsem si sakra nejistý.

Sedím na lehátku zamyšlený, jen s ručníkem kolem pasu, když se konečně otevřou dveře a z nich vystupuje v celé své kráse s úsměvem.

,,Zdravím Jungkooku, máte na mě docela štěstí, co?" vtipkuje, načež rovnou zapaluje vonné tyčinky a svíčky.

,,Nějak zvlášť mi to nevadí. Vás mám stejně nejradši." snažím se na něho přirozeně usmát, ale je mi trapně, navíc když se na mě poťouchle usměje.

Zatímco zapaluje poslední svíčku, jako vždy si prohlédnu jeho postavu. Není tak svalnatý, ale má krásně urostlé tělo, široká ramena, perfektní rysy jež i pod volnou bílou košilí jsou vidět.

,,Tak můžeme?" podívá se na mě. Jen se s úsměvem kývnu, uvolním ručník okolo pasu a přehazuji přes dolní část, hned co si lehnu na břicho do lehátka.

Jakmile se jeho božské ruce dotknou mých zad, musím si skousnout ret. Jeho dotek je úplně jiný, než všech ostatních. Masíruje mi záda, kdy jediné na co se soustředím je, abych nevzdychal.

,,Uvolněte se víc, Jungkooku, jste velmi napjatý a v klidu dýchejte." poví mi klidným tónem, tím svůdným hlubokým hlasem. To se mu řekne, on nemá problém mezi nohama. Snažím se tedy uvolnit, načež trhavě nahlas vydechnu. Je mi hrozně trapně. Co, když pozná, že jsem vzrušený?

|TAEKOOK| Oneshot |Kde žijí příběhy. Začni objevovat