************** Dlouhý Oneshot **************
Kim Taehyung
- hodný, citlivý, nedůvěřivý
- 25 let
- těžce dominantní
- spisovatel/ barista
- Šíleně zamilovaný do Jungkooka, schopný udělat cokoliv, aby ho získal.
Jeon Jungkook
- hodný, obětavý, laskavý
- 24 let
- submisivní/masochista
- barista
Top: Taehyung
Bttm: Jungkook
*******************************
Jungkook POV.
Dnes k nám nastoupila nová pomoc do kavárna, jmenuje se Kim Taehyung. Často jsem chodil, tak si ho pamatuji, vlastně ani nejde zapomenout, je totiž asi ten nejpohlednější kluk, jakého jsem tady viděl. Má krásné, kudrnaté černé vlasy, jež jsou na pohled velmi jemné, dokonale symetrický obličej, snad až na oči, všiml jsem si, že jedno jeho oko má dvojité víčko a druhé ne, ale to ho dělá mnohem zajímavějším, vsadím se, že když se podívá na dívku s těmi hnědými, hlubokými oči, musí okamžitě být jeho. Snad ani radši nebudu mluvit o jeho postavě, prostě vysoký, štíhlý a urostlý. Být holka, jsem jenom jeho a nechci nikoho jiného.
Vždy se choval moc mile, sem tam jsme prohodili nějaké slovo, když byl ještě zákazník, proto jsme se rychle spřátelili hned, co u nás začal pracovat. Zaučil jsem ho na strojích, rychle se učí a je šikovný i když sem tam něco pokazí, dokáže se tomu zasmát a svou chybu hned napravit.
Po týdnu, co společně pracujeme, jsme se hodně sblížili. Zjistil jsem o něm, že s nikým nechodí, ale je do někoho dlouho zamilovaný, svěřil se mi, že spolu nemůžou být, protože ho ta osoba nebude chtít. Nechápu, jak by někdo nemohl chtít někoho, jako je on, ta holka by musela být slepá nebo pitomá.
Mě je s Taehyungen dobře, vlastně se cítím s ním nejlépe za poslední čas. Vždy mě vyslechne, smějeme se spolu, mám pocit, že mu můžu naprosto věřit a takový pocit nemám u žádného člověka, dokonce ani u své přítelkyně, která za mnou dnes přišla nečekaně do práce.
Jakmile jsem ji viděl vcházet, objevil se mi úsměv na tváři a šel jsem ji přivítat.
,,Ahoj zlato!" vběhla mi do náruče, načež jsem ji hned políbil.
,,Co tady děláš, puso?" vtiskl jsem jí další.
,,Měla jsem náročný den, tak jsem si řekla, že tě navštívím a pak bychom spolu mohli někam zajít, co říkáš?" usmívala se na mě, tak nadšeně.
,,Jasně!" oplatím jí úsměv s polibkem na čelo a běžím zpátky k pultu, abych ji ukázal Taehyungovi. Jsem pyšný na to, jakou mám přítelkyni. Je hodná, vtipná, milující a starostlivá, ale přeci jen je na ní chyba, na kterou nemůžu přijít. Málokdy mě dokáže pořádně vzrušit a nemohu ji moc věřit. Možná je to ve mě, taky si říkám, že se to časem spraví, jsme spolu jen pár měsíců, máme dost času na všechno.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Fanfiction1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞