Ordered sex 15+

7K 104 124
                                    

Taehyung a Jimin jsou, už léta přáteli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Taehyung a Jimin jsou, už léta přáteli. Znají se od střední školy, díky které se stýkají do teď společně s ostatními hyungy Jinem a Namjoonem.

Jimin má šťastný život se svým dlouholetým klukem Yoongim, se kterým i žije, proto se snaží, aby to samé měl Taehyung, jenž chodil zatím jen s třemi kluky a pořád neměl sex. Má o něho starosti, nechce aby skončil sám nebo o to přišel násilím, proto se ho často snaží přesvědčit, ať se prostě s někým vyspí, aby neměl takový strach.

Oba sedí na pohovce v hotelu, ve kterém prozatím Taehyung bude žít, protože se s ním rozešel další přítel a Taehyung Jimina zavolal, aby se trochu napili.

,,Takže.." promluví Jimin po dlouhé chvíli ticha mezi nimi, ,,proč se s tebou.. ehm.. ten jehož jméno si nepamatuju rozešel?" ptá se, přesto že zná odpověď.

,,Blbče! To já se rozešel s ním!" z ničeho nic začne Taehyung nadávat, až Jimina trochu zaskočí.

,,Ehm.. dobře.. to, ale není odpověď na mou otázku."

,,Aaah.." zoufale si Taehyung povzdychne, ,,načapal jsem ho s někým jiným."

Jimina to trochu zabolí a je mu Taehyunga líto, tentokrát za to nejspíš nemohl on, protože s tím klukem chodil vážně krátce, tudíž mohl počkat, až se mu Taehyung podvolí nebo se víc snažit.

,,To je mi líto." poplácá mu nyní upřímně po rameni.

,,Hah.. proč tentokrát zníš věrohodně?" ušklíbne se Taehyung.

,,Protože tentokrát za to asi fakt nemůžeš."

,,Jako bych za to někdy mohl?" opět se rozčílí.

,,Tak mi připomeň důvody, díky kterým tvé vztahy krachly, Taehyung-ah!" důrazně ho napomíná.

,,To.. to.. nebyla.. má vina.." zamumlá tiše s našpulenou pusou, když se opírá o pohovku s kříženýma rukama.

,,Tak fajn.. začni! První?" ptá se Jimin.

,,Chtěl být nahoře." stejným výrazem mu odpoví.

,,Druhý?" počítá je na prstech.

,,Chtěl se mnou mít sex moc brzo.."

,,Co znamená "brzo"?" důrazně ho přerušuje.

,,Č-čtyři měsíce.." snaží se zahrabat hlouběji do pohovky.

,,Pro Boha, Taehyung-ah!" rozhodí Jimin rozčíleně rukama. ,,O co ti jde? Proč nechceš mít sex? Držíš se nějaké podělané víry nebo co, protože co si pamatuji ze společného žití na střední, příliš ses ji nedržel, když jsi se zamykal v koupelně!"

Taehyung na něho šokovaně vykulí oči s rudými lícemi. Popravdě.. tehdy na střední měl jedno se svých nejdivočejších období, ale nikdy k ničemu nedošlo. Tam si totiž uvědomil, že je na kluky, hlavně na jednoho, který ho maximálně vzrušoval.

|TAEKOOK| Oneshot |Kde žijí příběhy. Začni objevovat