Jungkook POV.
Dnes je skutečně den blbec. Nejen že v práci jsem div nedostal vyhazov, protože jsem zkazil jednu objednávku, ale k tomu bych dnes slavil výročí s mým ex s kterým jsme se před dvěma měsíci rozešli.
Pořád tomu nemůžu nějak porozumět a v hlavě si přemítám, co jsem udělal kdy špatně, že se se mnou chtěl rozejít. Chodil jsem se s Jayem 4 roky, dokonce jsem s nim i rok žil v Americe, proto mě překvapilo a vůbec jsem nechápal, proč najednou řekl, že se chce rozejít. Měl jsem pocit, že všechno klape. Dnes by to byli právě 4 roky, co bychom spolu chodili. Mé pocity se dnes nakupily a možná i proto jsem kazil vše čeho se má ruka dotkla.
Potřeboval jsem dnes nějaké uvolnění, udělat nějakou blbost, abych si Jaye vyhnal z hlavy a zapomněl jaký je den. Naštěstí jsem dostal tři dny volna, takže je hodlám patřičně využít. Rozhodl jsem se zajít do jednoho baru poblíž motelu, kde mám rezervaci. Občas jsem to dělával, když jsem ještě neměl kluka. Jednoduše jsem se nebál někoho sbalit a posléze si s ním nezávazně užít právě v onom motelu. Dnes jsem měl v plánu to samé. Musím najít někoho, kdo mě donutí na Jaye zapomenout.
Dal jsem se tedy dnes do formy v posilce, jež jsem zakončil dlouhou sprchou, sbalil si pár potřebných věcí a odjel do motelu. Přiznám se, že si nerad žiju na vysoké noze. Jsem obyčejný kluk, co se rád nají ve fastfoodu, bufetu nebo bistru, dá si pivo popřípadě víno a ulehne někde v motelu než načinčaném hotelu, kde snoby cítíte na dálku. Mám rád obyčejný sex, žádné výstřednosti i když mi ovšem nevadí dostat sem tam naplácáno a troufám si říct, že jsem dobrý. Dokážu si ho užít naplno, nestydím se dopřát svému partnerovi skvělý orgasmus. Samozřejmě preferuji, když je spíš o mě postaráno než abych převzal dominanci. Nesnáším odvedenou práci, již mi později nikdo neoplatí.
Nicméně zpět k věci. Z motelu jsem se vydal do baru, kde to nevypadalo bůhvíjak nadějně. Usedl jsem k barovému pultu a objednal si tentokrát víno. Normálně bych si dal pivo, ale dnes se necítím na tento hořký s pěnou orosený nápoj. Sklenka červeného mi přistála u ruky a já si s těžkostí povzdechl. Začalo to na mě dopadat. Nebyl jsem si jist, zda chci tuhle depresi zapíjet alkoholem, ale bohužel to byl jediný nápad co se mi honil hlavou. Dost určitě mi i začne být jedno, s kým skončím v posteli, když si dám víc skleniček. Kopnul jsem do sebe červenou tekutinu nadoraz a rovnou si řekl o další.
Při čekání si ke mě někdo přisedl, kdy mu hned vypadlo co-si z kapsy. Sklonil jsem se pro koženou peněženku a poklepal cizinci na rameno.
,,Tohle vám upadlo." oznámím, načež mě vzápětí překvapí komu ona peněženka patří.
,,Oh, děkuji." nejdříve se vyděšeně podívá na peněženku v mé ruce, dokud též nezaregistruje kdo jsem.
,,Jungkook-iie?" přimhouří na mě nejistě oči. ,,Jsi to ty?" zazubí se posléze.
,,Taehyung-iie-hyung." oplácím mu hned srdečně úsměv. ,,Už je to dlouho."
,,To tedy. Nečekal bych tě na tomhle místě." rozhlédne se, přičemž mi zrovna přistane u ruky další sklenka červeného.
,,Snad tady nepiješ sám." uculí se na mě co odvrátí pohled od mé sklenky na mou osobu.
,,Už to tak bude, hyung. Co tady děláš vlastně ty?"
,,Vytáhli mě sem kolegové." zašklebí se. ,,Nicméně, já bych se měl ptát co tě sem přivedlo, Jungkook-iie? Sem lidi chodí na lov, pokud je mi dobře známo." ušklíbne poťouchle pro změnu. ,,Nemáš ty přítele?" pozvedne obočí. Ve chvíli kdy mu odpovídám, objedná si u barmanky také dvojku červeného, dvakrát.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Fanfiction1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞