Friends and one game 15+

6.9K 98 49
                                    


Kim Taehyung

* nezbedný, sebevědomý, přátelský, samolibý

* 20 let

* nejlepší přítel Jungkooka, známý sukničkář a sadista

* dominantní

Jeon Jungkook

* tichý, sebevědomý, drsný, arogantní

* 19 let

* nejlepší přítel Taehyunga - zamilovaný do něho, sukničkář, rváč

* dominantní i submisivní 

********************

Jungkook POV.

Nemohl jsem se dočkat domů, až Taehyungovi povím o mé noci s další pichnou o víkendu na mejdanu, ale vždy se musí najít nějaký idiot, co mi zkazí náladu. Myslel jsem si, že jsem dostatečně dal všem na držku, aby si na Taehyunga neotvírali hubu, jenže přeci jen se najde nějaký hrdina, co má problém.

Slyšel jsem od Taeho spolužaček, protože nechodíme do stejné třídy a každý má tu svou v jiném kampusu, že mu nadával nějaký hajzl do děvkaře a tak. Nesnáším to! Nikdo nebude mému kámošovi nadávat!

Teď tedy na toho hajza čekám, před školou, abych si ho podal, jenže on nikde. Že by někdo rozkřikl, že mu chci dát na držku? Pomalu, už všichni odešli, když za mnou rychle přiběhla skupina holek, že Taehyung se s někým pere. Neváhal jsem, ani vteřinu a rychle utíkal za nimi na sportovního hřiště. Z dálky jsem, už viděl menší dav pár holek a asi čtyři kluky, mezi nimi byl Taehyung, který stál před jedním vysokým týpkem ve svém tradičním drzém úšklebku. Sakra, jak ho na něm miluju. To je můj kámoš! Nenechá si nic líbit.

Nicméně, ten týpek, už se napřahoval, aby mu jednu vrazil a já se bleskurychle přesunul k němu a vrazil mu dřív.

,,Co si to kurva dovoluješ?" vykřikl jsem na něho naštvaně. V předklonu si utíral ústa od krve, když se na mě podíval.

,,Jungkookiie, nech ho být. Jen jeden z dalších chudáků, co si myslí, že si zvedne ego, před holkou, kterou jsem šukal." vysmíval se mu Taehyung přímo pohledem.

,,Ach tak." uklidnil jsem se a podíval na něj. ,,Neudělal ti nic?" přeci jen jsem se zeptal.

,,No, nestihl to." zasmál se.

,,Co si kurva o sobě myslíte vy?" vylítnul najednou ten týpek. ,,Tenhle děvkař zneužil moji kamarádku, když byla opilá, víš vůbec jak se teď cítí, ty bezcitnej hajzle!" řval na Taehyunga. Chtěl jsem mu ubalit další, než mě Taehyunga zastavil a přikročil k němu.

,,To je mi líto, jestli si myslela, že jde o něco víc, ale dost jasně jsem ji varoval, když se po mě na večírku sápala." mluvil, už o něco vážnější Taehyung. Ten kluk chtěl něco říct, dokud ho Tae nepřerušil;

,,Každou holku, s kterou se vyspím varuji, že mi jde jen o sex a nic víc, všichni mě znají. Věděla, do čeho jde, takže nesváděj vinu na mě, hochu." říkal mu hlubokým tónem, z kterého i já mám občas strach, kdybych Taeho neznal.

Ten kluk se zamračil, posbíral své věci a odešel i se svými kámoši, poté co pronesl, že bude Tae litovat. Taehyung se jen usmál.

,,Tak jo, show skončil, vypadněte!" kývnul jsem na ostatní, ať jdou pryč a skupinka se rozpouštěla.

|TAEKOOK| Oneshot |Kde žijí příběhy. Začni objevovat