,,Sakra, kolikrát ti to mám říkat, Jungkooku? Nemám čas na tvoje jídlo!" rozčiluje se Taehyung pospíchajíc do práce a hledá své klíče od auta všude možně.
,,Nemůžeš pořádně pracovat s prázdným žaludkem!" nadává jeho manžel s vařečkou v ruce.
,,Najím se v práci. Teď mi řekni kde mám kurva svoje klíče!"
,,Kdybys tolik nezmatkoval a nasadil si nejdřív svoji bundu, zjistil bys že jsou v ní!" ukáže vařečkou na věšák u dveří.
,,Do prdele! To jsi mi to nemohl říct rovnou?" vztekle si nasazuje bundu.
,,Chtěl jsem, aby ses najedl!" pitvoří se jeho manžel.
,,Fakt jdi už do háje! Štveš mě každým dnem čím dál víc!" vykřikne a zabouchne za sebou silně dveře.
Jungkook si povzdychne s ostrou bolestí v srdci se snahou nepodlehnout smutku. Brouká si a pokračuje v dělání teď už jen své snídaně.
Kim Taehyung a Kim Jungkook, jsou manželé dva roky. Jejich sňatek mimochodem nebyl domluvený jak se zprvu zdá a všichni si myslí. Zamilovali se do sebe na vysoké. Taehyung nikdy neuměl vyjádřit své city, choval se ke všem chladně a někdy trochu arogantně. Jungkook se do něho přesto hluboce zamiloval. Nedal si pokoj, dokud si nezískal Taehyungovo srdce. Totiž i když byl Taehyung chladný jako ledovec v Titanicu, zamiloval se do Jungkookovi energie a odhodlání. Ten kluk se prostě pořád motal kolem něho, zajímal se o něj, smál se bez ohledu na to kolikrát ho poslal do určitých míst. Brzy se přistihl, že dokáže velmi snadno žárlit co se týče Jungkooka. Jungkook byl velmi společenský, veselý, měl hodně přátel a obdivovatelek, jenže je neviděl kolem sebe jako obdivovatelky, ale kamarádky, tudíž ho ani nenapadlo, že by se ho nějaká snažila svádět.
Ovšem jednou, když se mu jedna vyznávala na chodbě, Taehyung je sledoval.
,,Víš Jungkook-oppa, jsem do tebe, už dlouho zamilovaná. Jsi tak milý, hodný a je mi s tebou dobře." vzala ho kolem ramen. ,,Dal by jsi mi šanci a šel se mnou na rande?" usmívala se na něho, až to Taehyungovi trhalo srdce. Nemohl pochopit, že tak žárlil. Nikdy nežárlil. Nikdy necítil takové pocity jako s Jungkookem.
Jungkook se vesele usmál a vzal ji kolem pasu. Dívce se mnohem víc rozzářil úsměv, stoupla si na špičky, aby lépe dosáhla k jeho rtům. Taehyung sevřel čelist a pěst, měl chuť rozbít zeď před sebou.
,,Promiň Mio, ale budu tě muset odmítnout." řekl náhle, načež na něho dívka překvapeně vykulila oči.
,,I já jsem dlouho do někoho zamilovaný, takže tvé city neopětuji, ale doufám že zůstaneme nadále přáteli." usmíval se nonšalantně na ní s rukama kolem jejího úzkého pasu. Dívka ho od sebe naštvaně odstrčila a bez jediného slova uraženě odešla. Jungkook vypadal zmateně, načež Taehyung jen nevěřícně kroutil hlavu. Skoro dostal infarkt, jak se na ní předtím usmál a skoro se políbili. Oddechl si, ale něco mu uvízlo v hlavě.. do koho je Jungkook zamilovaný? Tato myšlenka ho trápila celou dobu. Byl i díky tomu k Jungkookovi odtažitý. Nechápal proč za ním stále dolézá, proč s ním chce mluvit, nevšímá si svých přátel.. Sledoval ho snad s každou dívkou, do které by mohl být zamilovaný, ale těžko to mohl odhadnout. Jungkook se smál a bavil se všemi, to jen na něho se stále divně díval. Kolikrát ani nevnímal co mu říká, když už si s ním povídal.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Fanfic1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞