Uběhlo skoro pět dní od Jungkookovi noci s Taehyungem, proto se rozhodl, jakmile přišel z brigády, Taehyungovi zavolat. Hledal ve svým kalhotách papírek s jeho číslem, ale nemohl ho najít. Díval se všude, ale nikde ho nemohl najít. Zmateně se mračil, věděl, že si ho dal do kapsy, jediná možnost byl Jimin, který mu tam většinou uklízel.
,,Hyung.. ty jsi mi v pokoji dnes uklízel?" nakoukne k němu do kuchyně, zrovna když dělá večeři.
,,Jo.. proč?" usmívá se na něho Jimin.
,,Nemůžu najít jeden kontakt." povzdechne si mrzutě.
,,Aah.. hmm.." skloní Jimin hlavu, ,,myslíš toho kluka?" vážně se zatváří.
,,Jo.. viděl jsi ho?" ptá se nejistě Jungkook.
,,Myslím, že by ses s ním, už neměl vidět, Jungkook-ah." náhle mu Jimin oznámí.
,,Jak to myslíš, hyung?" Jungkookovi potemní výraz.
,,Nemyslím si, že po jedné noci bude pro tebe dost dobrý." Jimin důrazně vysvětluje nevěřícímu Jungkookovi.
,,Cože?"
,,Mysli Jungkook-ah. Sedíš sám v klubu, evidentně po rozchodu, vypadal jsi dost sklesle a chceš být sám, kdo by toho nezneužil, navíc někoho, kdo vypadá jako ty! Sakra opravdu si myslíš, že pro něho to bylo víc, než jen sex?" rozhořčeně se ho ptá.
,,Proč by teda posílal Kaiovi tu fotku?" naštval se Jungkook.
,,Protože se chtěl vytáhnout!" okřikl ho Jimin. ,,Sakra Jungkook-ah, nebuď tak hloupý! Měl tě jako trofej, kterou chtěl alespoň někomu ukázat!"
,,Mýlíš se, hyung!" vykřikl naštvaně Jungkook, až Jimina překvapil, nikdy mu takhle neodmlouval. ,,Ty nevíš jaký to byl pocit! Vůbec nevíš jaký ke mě Taehyung byl a vůbec ho neznáš! Jako jediný mě vyslechl, když vy jste mě neustále odsuzovali za mou chybu s Kaiem! On mi otevřel oči a donutil cítit se nejlépe za všechny ty roky! Nejsem hloupý a přestaň se chovat, jako můj rodič a hrabat se mi ve věcech!"
Zanechal Jimina s vykulenýma očima v kuchyni, ve dveřích ještě narazil na Yoongiho, když odcházel a jehož též nechal zmateně koukat kolem sebe, co se stalo.
Yoongi přišel k Jiminovi do kuchyně.
,,Co se stalo?" ptá se opatrně. Jiminovi se spustili slzy se zoufalým povzdechem:
,,Doufám, že tentokrát má pravdu." podíval se na Yoongiho, který nic nechápal.
,,Yoongi.. asi jsem to přehnal." začal plakat. Yoongi ho hned objal a utěšoval.
,,No tak baby.. ššš.. co se stalo?"
Jimina se asi nejvíce dotklo, jak Jungkook řekl, že Taehyung byl jediný, kdo ho vyslechl, když ostatní mu dávali za chybu se s Kaiem dát vůbec dohromady. Netušil, že se až tak trápil a to ho bolelo.
Jungkooka jediné co napadlo, když neměl Taehyungovo číslo, jít prostě za ním do bytu. Jak zvonil, nikdo se neozval, pomyslel si tedy, že bude nejspíš ještě v práci a sedl si před jeho dveře, čekal až přijde domů.
Uběhly dvě hodiny a Jungkook zaslechl svůj milovaný hlas, hned se zvedl, nicméně radostný pohled z tváře mu hned zmizel, když Taehyunga uviděl mluvit a smát se s jiným mužem, ještě k tomu s krásným mužem, držel Taehyunga za loket a pak se dlouze objali. Jakmile Jungkook uviděl, že jde Taehyung nahoru, ke svému bytu, hned se schoval za roh, aby ho neviděl. Opřel se o zeď s nešťastným povzdechem. Nemohl uvěřit, že tak žárlí, navíc.. znají se přece krátce, má na to vůbec právo? Je si jistý, že Jimin neměl pravdu, cítil to ve svém srdci, které nyní tlouklo jako o závod.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Fanfiction1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞