Kim Taehyung
- 22 let
- nesmělý, tichý, přátelský
- nejlepší přítel Jimina - velmi mu závidí
- miluje sex
- submisivní
Jeon Jungkook
- 21 let
- přátelský, společenský a sexy
- kamarád Jimina - není jeho typ
- nejlepší přítel Yoongiho
- dominantní
Top: Jungkook
Bttm: Taehyung
Taehyung POV.
Proč mi to Jimin dělá? Copak neví, jak nenávidím párty? Jsem úplně jiný než on, mnohem radši vegetuju doma u filmů, videoher nebo anime. Vážně nemám rád společnost, ale je pravda, že doma asi těžko někoho poznám. Je to věčnost, kdy jsem naposled s někým strávil noc a popravdě vážně mi to chybí. Cítit něčí dotek na své kůži, polibky na svých rtech, vzrušení proudící celým mým tělem, ruce i ústa v mém klíně a hlavně něčí mohutnou chloubu ve svém nitru, jež by do mě přirážela tak rychle a tvrdě, až bych přicházel o rozum. Tohle mi chybí. Jsem sice z pouhé představy vzrušený, ale těžko si dokážu někoho najít. Většinou musí někdo udělat první krok, abych si vrznul, protože sám nedokáže někoho oslovit. Nejsem úplně asociální nebo nespolečenský, jen jednoduše nevím jak začít konverzaci, jakmile mě do ní někdo zapojí, dokážu se rozpovídat.
Teď tady sedím na Jiminově párty na gauči a připadám si jako osamocený kůl v plotě. Jimin je pořádá vážně často, má mnoho přátel, dokáže se bavit se všema a všichni ho mají rádi. Jsem rád, že je můj nejlepší přítel, přesto že má tolik kamarádů, vždy dává přednost mě a snaží se mě se všemi seznamovat. Nemůžu mu mít za zlé, že se na své párty baví i s ostatními a netrčí tady se mnou, být na jeho místě, taky se nestarám.
Vždy ke mě jen někdo přijde, prohodí pár slov a odejde se bavit s někým jiným, jako by se se mnou nudil, což je nejspíš pravda, protože já se neumím bavit. Připadám si pak vážně k ničemu. Měl jsem asi jen dva drinky, noc je mladá, ale já už se nemůžu dočkat až půjdu domů. Chtěl jsem jít za Jiminem, že chci odejít, když zrovna přišli další jeho kamarádi. Yoongiho, který právě přišel znám, ale toho urostlého kluka co dorazil s ním ne. Jimin se na něho kouká jako na jídlo, moc dobře poznávám tenhle jeho pohled.
,,Ahoj, Tae." přišel mě pozdravit Yoongi a na chvíli si ke mě sednou.
,,Zdravím, Yoongi-hyung. Jak se vede?" plácnu si s ním.
,,Ale znáš to. Koukám, že čekáš na každou příležitost, kdy odsud vypadnout." ušklíbne se.
,,Jo, znáš mě dobře, hyung." zasměju se.
Yoongi je moc fajn. Kamarádíme spolu od střední, vždy byl v pohodě, moc se nezapojoval do konverzace, ale srandu nikdy nezkazil. Jednoduše kamarád do pohody.
,,Kolik toho Jimin vypil?" usměje se směrem k rozesmátému Jiminovi, jež se náramně baví s jeho kamarádem.
,,Netuším. Je jak chameleon, dokáže splynout ve všech skupinkách, že ani nevím s kolika si to vlastně připíjel." zasměju se a Yoongi se mnou.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Фанфик1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞