My tattoo artist 15+

6.8K 97 77
                                    


,,No tak Jungkook-ah! Vždycky jsi to chtěl, proč jsi naštvaný?" vzteká se do telefonu můj příliš pečující bratr, s kterým si právě v době své polední pauzy volám.

,,Protože jsem to chtěl udělat sám a ne, aby jsi mi to platil." odpovím mu otráveně, co si popotáhnu cigarety na rampě, kde běžně trávím polovinu své polední pauzy.

,,Přestaň si stěžovat! Je to můj narozeninový dárek tobě a navíc, už jsem ti to domluvil, tak tam koukej zítra v půl čtvrtý naklusat!"

,,Aah hyung.." povzdychnu si, ,,uvědomuješ si, jak je to drahý, proč-"

,,Ty kouříš?" zvýší najednou hlas.

,,Co? Jak to.. teda jistěže ne!" zpanikařím. Jin nesnáší kuřáky, protože smrdí, ničí si zdravý a tvrdí, že mají hnusné spermie. Bože, zní to nechutně i teď, když to vysvětluju. Ano, je gay, stejně jako já.. Přišel jsem na to nedávno a sex s klukama je o mnohem lepší, než jsem si kdy představoval. Ne, že bych jich vystřídal mraky. Sem tam se mi někdo zalíbil v baru a s ním jsem si pak nezávazně užil, samozřejmě s ochranou. Nebylo to, ale pořád. Dosti mě vždy odrazovala ta ranní bolest mého ubohého pozadí, co muselo makat. Ano, jsem bottom a nevadí mi to. Upřímně je to mnohem větší slast, než být top, což už jsem párkrát taky byl.

,,Ne? Slyšel jsem, jak sis popotáhl a pak to vydechnul! A netvrď mi, že tak funíš! Víš moc dobře, že je to nezdravý!" někdy se mi zdá, že je hotový Sherlock Holmes.

,,Proboha hyung.. kouřím jenom v práci. Víš jak je náročný dělat v supermarketu?" povzdychl jsem si.

,,Kdybys chtěl, mohl jsi dělat něco jinýho!"

,,Jenže mě to tady baví i když to je náročný-"

,,Chceš mít hnusné spermie, Jungkook-ah?!" nepřestává nadávat a mě se znova zvedne kufr.

,,Pane bože hyung, přestaň o tom mluvit! A navíc.. nikdo si nikdy nestěžoval.." ušklíbnu se a naposledy popotáhnu, než cigaretu zahodím na zem a zadupu.

,,Jistěže ne! Myslíš si, že ti tvoje známost na jednu noc po kouření poví; Fuj, ty máš nechutné semeno'? Řekl bys to někomu, kdyby vážně měl?"

,,Ne neřekl.."

,,No tak vidí-"

,,Protože bych ho nikdy nespolkl! Říkám ti, že se mi hnusí, už jenom, když mluvíš o té příchuti! To ty jsi mi to zhnusil!" začnu nadávat já.

,,Aah.. bože, ty jsi takový cíťa! Druhýho klidně necháš své semeno spolknout, ale jeho odmítáš? Neříkám, že všechny chutnají špatně, jen-"

,,Hyung.." přeruším ho, ,,tahle konverzace zachází příliš daleko. To radši vážně půjdu do toho tetovacího studia!"

,,Ts. Člověk ti chce udělat radost, protože pořád básníš o tom, jak si chceš nechat udělat tetování přes celou pracku, ale když ti to všechno zařídí, ještě nadáváš a kroutíš očima, jako teď!"

,,Jak to krucinál víš?" rozhlédl jsem se kolem.

,,Znám tě moc dobře, ty nevděčný spratku!"

,,Dobře, dobře.. děkuju ti, hyung. Jen jsem nechtěl, aby jsi kvůli mě rozhazoval penězi."

,,Už jsem ti řekl, že je to dárek. Navíc, ten tater je můj dobrý kamarád a dal mi slevu."  

,,Aspoň, že tak." sedl jsem si na prázdnou přepravku od piva, co jsem si na rampu přinesl. Děláme to tak všichni.

,,Nezapomeň si hlavně tu kresbu, co sis nakreslil."

|TAEKOOK| Oneshot |Kde žijí příběhy. Začni objevovat