Halloween night 15+

5.1K 82 21
                                    

Dnes je Halloween, můj oblíbený den, který každý rok slavím se svým spolubydlícím. Jenže ten tenhle rok jde na nějakou stupidní párty se svou přítelkyní, takže jsem docela zklamaný a nevím, co budu dělat.

Přes pocit, že budu sám jsem nám beztak vyzdobil byt, pověsil všude světýlka a umělé pavučiny, zapálil svíčky, vytáhl nějaké dekorace. Vypadalo to nádherně, ale vše jen pro můj pocit. Rozhodl jsem se svůj oblíbený den oslavit i kdybych měl být sám. Nechal jsem si dýně na potom, až dokoukám film a rovnou si začal dělat popcorn.

Překvapilo mě klepání na dveře. Kdo by to kruci mohl být? Spolubydlící, už si někde dávno pařil a hyungové odjeli pryč. Nechal jsem tedy popcorn v mikrovlnce, ať se dělá a šel otevřít. Nikdo tam, ale nebyl. Vystoupil jsem tedy ze dveří, abych se rozhlédl.

,,Tada~! Koledu nebo vám něco provedu!" vybafne na mě Taehyung, když mi skočí na záda.

,,Waa~ zbláznil ses?" nadávám na něho, jak jsem se lekl.

Taehyung je můj nejlepší přítel, dá se říct i crush. Hrozně dlouho se známe a hrozně dlouho se mi líbí, ale nikdy jsme spolu nic neměli, přesto jak přítulný vztah k sobě máme, což mě mimochodem dohání k šílenství. Taehyung se nebrání dotekům, objímání, držení za ruce, dokonce spolu kolikrát spíme v posteli, když je u mě, ale nic víc. Nikdy jsem nic nezkoušel, protože nemám odvahu a mnohem víc se bojím, že pokazím náš skvělý vztah. Mezitím jsme měli oba nějaké vztahy, pletky s někým jiným, vždy mě to však táhne k němu.

,,Co tady děláš?" začnu se divit, jakmile se mé srdce uklidní.

,,Co myslíš?" vyšpulí zamračeně pusu, vezme si batoh, co měl opřený vedle dveří a pozve se dovnitř.

,,Tae, proč jsi nikam nejel s hyungama?" ptám se ho, protože měl být s nimi.

,,Dozvěděl jsem se, že tady budeš sám. Proč jsi mi nenapsal?" zouvá se a dává si boty do botníku.

,,Protože jsi říkal, že budeš se svými sourozenci a hyungy na chatě. Navíc.. jsem docela v pohodě." ujišťuji ho, načež se na mě uraženě podívá.

,,To teda ne. Vím, jak máš Halloween rád a sám ho trávit rozhodně nebudeš! Proto jsem tady!" nad poslední větou se zazubí svým krychličkovým úsměvem a jde dovnitř. Jen si povzdychnu, než ho následuji. Co s ním mám dělat? 

,,Páni.. máš to tak tak krásný." rozhlíží se kolem.

,,Vážně?" udělá mi radost, když pochválí mou výzdobu.

,,A to sis to chtěl nechat pro sebe." zamračí se roztomile na mě a pokládá svůj batoh na stůl.

,,Co to máš, Tae?" dojdu k němu, abych se podíval. Má ho pěkně naducaný.

,,Dobroty!" vykřikne a postupně vytahuje jídlo z batohu. ,,Přinesl jsem i víno." culí se na mě s lahví v ruce.

,,Oh, já tady mám taky jedno." oznámím, ale vůbec mi nevadí, že přinesl další.

,,Co budeme dělat, Kookiie?" ptá se mě, poté co všechno vybalil a posadil se ke stolu.

,,Zrovna jsem si dělal popcorn a chtěl se dívat na film." odpovím mu, zatímco do misky vysypávám všechny ty chipsy.

,,Na jaký film?"

,,Nightmare before Christmas. Ty jsi přinesl i cupcake?" zeptám se ho v meziřečí, když otevřu malý box s nimi.

,,Jo. Jin-hyung je pekl." usměje se.

,,Nemrzí tě, že jsi nejel s nimi?" napadá mě tak. 

|TAEKOOK| Oneshot |Kde žijí příběhy. Začni objevovat