Christmas party 15+

2K 43 4
                                    


Jungkook POV

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jungkook POV.

Zdá se mi jako včera, co jsem si ve svém pokoji pouštěl Vánoční filmy a popíjel vaječňák nebo svařák. Dospělost člověku dá hodně, ale také o mnoho připraví. Jakmile jsem se odstěhoval od rodičů, neměl jsem už čas na své každoroční rituály jako předvánoční úklid, filmy s vaječňáčkem nebo deskové hry s rodinou, věšení světýlek s bratrem zakončené tradiční koulovačkou.

Mrzelo mě, že jsem minulý rok kvůli práci nemohl být s rodinou, ostatně ani s přítelkyní, možná proto se se mnou i rozešla. Neměl jsem na ní tolik času jak si přála, ačkoliv jsem se snažil. Zřejmě to nestačilo.

Mám na starosti jeden z největších hotelů v Seoulu, jako manažer se musím starat o jeho hladký průběh, což mi bohužel sebere hromadu času. Letos toho na mě bylo příliš, všechno se nahromadilo a já si řekl dost! Taková práce, ačkoliv velmi dobře placená mi nestojí za ten stres.

Teď jsem sice nezaměstnaný, ale se skvělým doporučením a penězi tak na půl roku. Konečně mám klid a mohu se plně věnovat svému soukromému životu. Navštívil jsem také proto na pár týdnů své rodiče v Busanu a rozhodl se rovnou zůstat na Vánoce. Byla to příjemná změna oproti rušnému Seoulu. O byt se mi stará můj kamarád Jin, věřím mu, že jako jeden z mála mých přátel si tam neuspořádá párty a spíš bude utíkat od svého přítele si trochu odpočinout.

Můj kamarád Kim Seok-Jin je gay. Upřímně jsem se maličko divil, navíc když mi až po pár měsících představil svého přítele, protože se bál, jak budu reagovat. 

Víte co? Je mi to fuk. Neřeším pohlaví a sám mám zkušenosti s muži. Na vysoké jsem dokonce pár měsíců chodil s jedním klukem, rodiče byli hodně proti, ale brácha mě podržel a vše se urovnalo. Bohužel jsme se museli stejně rozejít, protože neusnesl pohledy a názory ostatních lidí. Myslím, že od něho jsem už s žádným klukem nic neměl. Páni... to už je doba. Před ním jsem měl pletky s hodně lidmi, přiznám se, že jsem byl tak trochu do větru, ale konče ním jsem už nechodil s chlapci, ale s dívkami. Co si matně vybavuju, náš rozchod mě velmi sebral. Nebyl jsem na tom kdysi nejlépe.

Nicméně, jak vidíte, život jde dál. Momentálně ani nespěchám si někoho najít. Vyhovuje mi samota a teď když mám mnoho času, chci se soustředit na sebe.

Dnes jsem byl v nákupním centru, pořídit nějaké dárky pro rodinu a přátelé. Dlouho jsem nebyl v Busanu, kde se pro mě změnil i nákupák, takže jsem si prošel spousty nových obchodů. Mámě jsem koupil relaxační balíček s různými směsicemi olejů, bylinek a soli do koupele. Tátovi zase desku a tričko jeho oblíbené skupiny. Co se týče bratra, ten byl tak trochu oříškem, ale nakonec mě trknul do obličeje obchod s alkoholem, přesněji Vinotéka kde prodávali i různé druhy alkoholu, navíc dle značek dost kvalitního.

Vybral jsem mu dárkové balení whiskey a chtěl se ještě prodavačky zeptat, jaké červené víno by mi doporučila. Mám své oblíbené značky, ale vždy si nechám poradit, abych ochutnal i něco nového. 

|TAEKOOK| Oneshot |Kde žijí příběhy. Začni objevovat