Jeon Jungkook
* 22 let
* Taehyungův spolužák ze základky/bývalí nejlepší přátelé
* pracuje v umělecké kavárně a vlastní tetovací studio
* gay
Kim Taehyung
* 23 let
* Jungkookův spolužák ze základky/bývalý nejlepší přítel
* vlastní s kamarádem Fotoateliér/fotograf
* bisexuál
Top: Taehyung
Bttm: Jungkook
*************************
Jungkook si vyšel po dlouhé době s přáteli do baru. Nerad někam chodil, měl nejradši pohodlí svého domova, kde si mohl dělat, co chce. Bar byl navíc od jeho domu daleko, neměl ani moc v plánu pít, aby stihl spoje. Jeho přátelé se celou dobu bavili mezi sebou a on se nudil, nejraději by šel domů, ale další spoj mu jede za dvě hodiny, nehledě na řeči, kterých by se od ostatní dočkal; že se Jungkook neumí bavit, že by měl víc pít.. apod. Takhle to bylo skoro pokaždé, když si s někým vyšel. Jungkook prostě, když neměl co říct, nic neříkal.
Pomalu se dostával do konverzaci a začínal se bavit, dokud do baru nevstoupil někdo, koho vždy dlouho poté, co ho vidí, nemůže dostat z hlavy. Kim Taehyung.
,,Oh, ahoj.." mávne hned na všechny, když je zahlédne a usměje se jemně na Jungkooka, jako vždy.
Všichni ho pozdraví a věnují se dál své zábavě. Jungkook však jako jediný naprosto ztichl. Bylo to tak vždy, když potkal Taehyunga, člověka, kterého pokud neviděl, ani si na něho vzpomněl, ale jakmile o něm zaslechl nebo ho spatřil, usídlil se mu v hlavě na pěkně dlouho.
Jungkook se snažil ten pocit ignorovat, stejně jako Taehyungovu přítomnost a dál se bavil s ostatními. Neuvědomil si ani, jak rychle pije, aby zahnal nervozitu, takže se mu zanedlouho pletl jazyk a smál se každé prkotině. Čím víc viděl i Taehyunga, že se směje a baví se svými přáteli, tím víc pil, protože žárlil.
Dřív ses takhle smál a bavil jen se mnou.
Pomyslí si při pohledu na něj. Zatne zuby a kopne do sebe dalšího panáka, už vlastně neví čeho, jen chce, aby mu bylo vše jedno. Později nad sebou začíná ztrácet vědomí, všimne si, že u stolu sedí sám a diví se, kam všichni zmizeli. Rozhodne se jít domů, ale hned jak se zvedne, narazí do Taehyunga, jež se vrací ke své partě.
,,Oou.. Jungkooku, jsi v pořádku?" ptá se trochu starostlivě, když ho vidí.
,,Ne-nemluv.. na mě ty.. ty Uragiri!" vymáčkne ze sebe opileckým tónem. Jungkook v dospívání miloval anime a dost často mluvili s Taehyungem některými japonskými frázemi, což mu zůstalo do teď.
,,Jungkooku.. kolik jsi toho pro boha vypil?" trochu se Taehyung smál, zatímco podpíral Jungkooka.
,,Co se staráš? Hleď si radši svých dokonalých přátel, když už jich tolik máš!" spustil na něj a snažil se ho obejít, jenže spadl na zem.
,,Jungkooku!" pomáhal mu Taehyung.
,,Nesahej na mě, Uragiri!" vyvlékl se mu a spadl znova.
,,No tak.. potřebuješ se z toho vyspat.." zvedá ho a pevně drží, aby se mu zase nevyvlíkl.
,,Nestarej se o mě!" křičí na něho. Taehyungovi přijdou na pomoc dva z jeho party.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Fanfiction1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞