Kim Taehyung
23 let
hrdý, upřímný, nebojácný
submisivní vůči Jungkookovi
starý kamarád Jungkooka
Jeon Jungkook
21 let
majetnický, panovačný, hravý
dominantní
zamilovaný vůdce Yakuzy do Taehyunga
Top: Jungkook
Bottom: Taehyung
****************************
Zbývá mi necelý měsíc do závěreček, už se nemohu dočkat. Studuji umění, hodně mě to baví a po škole, už mám dohodnutou práci se známým Jiminova otce.
Jimin je můj nejlepší přítel, s kterým jsem si v poslední době hodně blízký. Pomáháme si se vším a nedáme na sebe dopustit, ale v poslední době mám pocit, že je to něco víc, než jen přátelství. Tuhle mě šel jednou doprovodit domů, drželi jsme se celou dobu za ruce a já mu před mým bytem dal pusu na tvář. Celý zčervenal a začal koktat, bylo to roztomilé, že jsem se mu musel smát.
Jenže od té doby na sobě stále cítím něčí pohled. Nevím, jestli je to jen paranoia či co, ale mám pocit, že mě někdo sleduje. Jednou jsem viděl to samé černé auta třikrát za den, ať jsem se hnul kamkoliv.. to, už není sranda. Volal jsem policii, ale ty se mi jen vysmály, že to nic neznamená. Tak co mám ksakru dělat? Jsou k ničemu, jako vždycky. Pro jistotu jsem chodil všude s Jiminem nebo ostatními lidmi. Jimin si o mě dělal velké starosti, chtěl u mě dokonce přespat, ale já ho ujistil, že to není třeba. Ještě bych se v jeho blízkosti neudržel a kdo ví, co bych udělal.. sice jsem ještě panic, ale pokaždé, když vidím jak kroutí tou sexy prdelku, mám chuť mu jí.. ehm ehm..
Ano, jsem panic ve svých třiadvaceti letech. Prostě se netahám s kde kým, kdo se mi zrovna líbí. Chci to dělat s někým, kdo mě bude opravdu milovat a nevyužije mě, jako obyčejnou děvku. Jimina mám opravdu rád, možná by mohl být ten pravý. Přitahuje mě, ale ve skutečnosti nevím, zda k němu cítím onu hlubokou lásku.
Šel jsem takhle po ulici, už se skoro stmívalo a já přemýšlel o všem možném. Kdy mě vlastně naposledy někdo tak přitahoval, že jsem z toho skoro šílel?
Aah, přeci jen byl takový člověk.. dodnes nechápu, jak jsem si ho k sobě mohl pustit. Skoro jsem na něj, už zapomněl.
Najednou se kolem mě ovinula něčí ruka, co mi zacpala pusu nějakým hadrem.. a sakra.. chloroform. Praštil jsem ho loktem do žeber se snahou rychle utéct, ale hned jsem se skácel na zem. Jen jsem rozmazaně viděl, muže v černém, jak se drží za bok a nadává.
Probouzím se ve světlé místnosti s šílenou bolestí hlavy, zasyčím, když rozevírám oči.
,,K-kde to.." snažím se zvednout, ale hlavu mám jak z kamene.
,,Moje baby se už probudilo..?" ztuhnu, jakmile uslyším ten známý, andělský hlas. Sedí vedle mě na luxusním futonu, na kterým i já ležím.
,,Jungkook-ah.." zavrčím, když se snažím zvednou, ale on mě přirazí zpátky.
,,Zůstaň ležet, baby.. nepotřebuješ vstávat." potemní mu pohled.
,,Co po mě chceš? Proč jsem tady?" nebojím se ho a rázně se ptám.
,,Už jsem ti řekl, že se tě nevzdám, Tae.." nakloní se blíž ke mě. Odvracím se od něho, se snahou zadržet slzy, sevřu čelist a ovládám svůj vztek.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Fanfiction1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞