My ex is my tattoo artist 15+

4.1K 94 11
                                    

Jungkook, už dlouho uvažuje o tetování. Hodně kreslí a maluje, tak si jich i několik navrhnul, ale nikdy neměl odvahu si je nechat skutečně udělat.

Ne, že by se bál, bolest mu nevadí ani tak, jako kdyby se unáhlil a nechal si vytetovat něco, co pro něho nemá význam.

Nyní stojí před tetovacím studiem. Rozmýšlí si zda to skutečně udělá, než se však naděje, už vstupuje dovnitř s pozdravem, ale nikdo nikde není.

Rozhlíží se kolem, vidí spousty krásný kreseb, který mu něco připomínají, opravdu zvláštní styl kreslení a maleb.

Povzdychne si, když stále nikdo nejde, opět se rozhlédne a zvýší hlas, aby ho někdo slyšel:

,,Je tady někdo?"

Co nevidět vychází z pootevřených dveří vysoký, nádherný muž s červeným šátkem přes čelo, černém tričku a světlých džínách.

,,Tae-Taehyung.." šokovaně na něho hledí Jungkook. Taehyung se usměje, když ho před sebou uvidí v naprostém šoku.

,,Jungkook-ah.. už je to dlouho.." ušklíbne se a zkříží ruce s intenzivním pohledem na zmateného mladíka před sebou. Soudě jeho výrazu vidí, že se ani trochu nezměnil, stále vypadá jako plachý, stydlivý králíček, který je přímo předurčen k tomu, být submisiv. 

,,Co-co tady děláš?" koktá s červenými lícemi, snaží se chovat střízlivě, ale popravdě ho shledání se svým bývalý přítelem pěkně vykolejilo.. OPRAVA.. vážně atraktivním bývalým přítelem.

Taehyung k němu začíná pomalu přistupovat a opře si svůj loket o Jungkookovo rameno, je jen kousíček od jeho tváře, když mu odpoví svým hlubokým hlasem, jež Jungkooka vždy přitahoval:

,,Věř tomu nebo ne chlapče, ale pracuji tady. Tohle moje studio." zašklebí se u toho.

Jungkook je opět v šoku, pomyslí si, že ze všech tetovacích studii, musel vstoupit zrovna do jednoho, který patří jeho ex příteli.

,,Takže.." zase se odtáhne a zkříží ruce se zdvořilým úsměvem, ,,co pro tebe mohu udělat, Jungkook-ah?" ptá se ho.

,,Ehm.. já.." začne zase koktat, protože uvažuje nad tím, že odejde, ale sám moc dobře ví, že od něho nemůže utíkat pořád, popravdě je šťastný, že Taehyunga opět vidí.

,,Ehm.. Jungkook-ah?" svraští nejistě obočí, zatímco se k němu mírně skloní.

,,Ah.. promiň, já.. jsem tu kvůli tetování. Chci si nechat něco vytetovat." poví mu konečně trochu nesměle se skloněnou hlavou.

,,Tak pojď za mnou." Taehyung jde směrem ke dveřím, z kterých předtím vyšel a kde se nachází tetování křeslo. Jungkook jde za ním, cítí se poněkud trapně být s ním osamotě po takové době, navíc se nechat tetovat na docela choulostivém místě. Není to nic intimního, jen se chce nechat tetovat pod bříškem u třísla, ale stejně je pořád hodně stydlivý.

,,Kam a co si chceš nechat vytetovat?" ptá se ho poněkud chladně. Taehyungovi se nikdy nelíbilo, že chtěl Jungkook tetování, protože se mu líbilo jeho tělo takové jaké je a vypadá nevinně.

,,Ehm.." vytahuje ze zadní kapsy svou kresbu, jenž mu předává do rukou, ,,tohle.. ehm.. sem.." ukazuje na partii u V linie k pravé straně, načež se mu rudě lesknou tváře..

Taehyung se ušklíbne než si prohlédne kresbu. Pomyslí si, jak moc se Jungkook ve kreslení zlepšil.

,,Hmm.." zaujatě se podívá na jeho břicho, až se Jungkook lehce opotí, když na něho Taehyung takhle zírá.

|TAEKOOK| Oneshot |Kde žijí příběhy. Začni objevovat