Kim Taehyung
23 let
škodolibý, dominantní, společenský, milující
nevlastní bratranec Jungkooka
Jeon Jungkook
21 let
stydlivý, roztomilý, odvážný
nevlastní bratranec Taehyunga
Top: Taehyung
Bttm: Jungkook
************************************************************
Dnes se moje máma vdává. Po smrti mého otce, už nikoho nechtěla, dokud se neobjevil Takashi. Je z Japonska a moc fajn, po svatbě budeme žít v jeho vile, kde budu mít i vlastní pokoj s koupelnou a zahradu s bazénem, takže si nestěžuji.
Jen se hrozně nudím na té svatbě. Pořádá se venku v altánech nějakého luxusního hotelu, stejně jako hostina. Všichni tancují, baví se, jen já sedím u stolu jako pecka. Tohle není nic pro mě, nemám rád společnost, vlastně jsem i docela stydlivý. Nikoho tady pořádně neznám, kromě pár tet a strýců co si se mnou chtěli vášnivě pokecat, ale nakonec jsem je setřásl. Koukám, že si našli novou oběť. Sám pro sebe jsem se ušklíbl nad tím, kdo je onen chudák, nicméně ten úšklebek mi hned opadl, když jsem zjistil s kým se baví..
Ach ne.. sakra jen ten ne! Prosím! Úplně jsem na něj zapomněl, vůbec jsem si nepomyslel, že by tady mohl být.
Kdo?
Můj okouzlující, tyranský bratranec.. Kim Taehyung.
Bylo mi kolem třinácti, když si strýček našel novou tetu a s ní přišlo do rodiny tohle ďábelské dítě. Doslova mi dělal ze života peklo. Nenáviděl jsem ho, máma chtěla ať se s ním bavím, že je Taehyung osamělý.. Kurva, vždyť měl přátel jak ***
Ehm.. omlouvám se za svůj slovník.
Taehyung byl vždy přátelský a společenský, proto mě to tak štvalo. Dělal si ze mě srandu, pořád mě otravoval, škádlil, něco mi prováděl. Chtěl po mě, ať mu říkám jenom "hyung", mučil mě, když se rodiče nedívali. Jednou mě přivázal ke stromu, lechtal mě, že jsem se skoro počůral a pak si na mě zkoušel cucfleky.. Sakra, když na to tak vzpomínám, dělal mi vlastně docela úchylné věci, tehdy mi to tak nepřišlo. Jakmile se ale něco stalo, všichni věřili jemu, protože to byl jejich miláček, dokázal to na ně zahrát.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Fanfiction1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞