Jungkook POV.
,,Rozhodl jsem se, že na tom projektu bude pracovat Jeon Jungkook-ssi." oznámí nekompromisně CEO Kim company, Kim Taehyung na zasedačce přede všemi.
,,A-ale pane..."
,,Žádné ale. Neptám se vás. Ten projekt je váš. Zítra se dostavte do mé kanceláře s nějakými návrhy, pane Jeone. To je vše. Můžete odejít." odbude mě přísně a stručně s ledovou tváří. Poté co domluví, všichni se seberou a odcházejí včetně mě. Měl bych tam s ním sice zůstat, poděkovat mu nebo něco říct, ale jsem z něho tak rozklepaný, že vystřelím ze zasedačky jako jeden z prvních. Nedokážu si ani představit, pracovat s ním na společném projektu.
Kim Taehyung je můj nadřízený, CEO celé firmy. Troufám si říct, že ji vede velice dobře se svými schopnými zaměstnanci a vlastními dovednostmi na to jak je mladý. Nikdo skutečně neví kolik mu může být, ale odhaduji že třicítky určitě ještě nedosáhl. Je úspěšný, charismatický, schopný, bohatý a ženatý. Jeho žena je dcerou jednoho z našich investorů, pana Ima. Měl jsem tu čest ji zde jednou zahlédnout a přiznám se na to že jsem gay, nemohu popřít jak je vskutku nádherná.
Nikdy jsem s panem Kimem problémy neměl. Vlastně již od mého přijetí jsme si padly do noty. Chová se ke mě sice stejně svérázně jako k ostatním zaměstnancům, ale znáte ten pocit, když si s někým sednete. Pamatuji si prvním setkáním s panem Kimem, jak jsem z něho byl nervózní a snažil se své rozpaky potlačit. Nechtěl jsem, aby si o mě hned ze začátku myslel, že jsem slaboch. Normálně jsem sebevědomý, schopný chlap, co se nebojí do ničeho jít, ovšem nikdy bych si nepomyslel co se mnou udělá jeho dominantní pohled. Ať si kdokoliv říká co chce, nelze se bránit s panem Kimem pocitu, že to vy jste jeho podřízený a vždy budete.
Nicméně, ani potom mi nedělalo problém se s ním dát do řeči, sdělit mu své nápady, zeptat se na den či jak šly jeho pochůzky. Vše bylo v normálu do té osudné, firemní párty.
Naše firma slavila velký úspěch. Podařilo se nám navázat spolupráci s jednou zahraniční firmou, čímž se naše společnost náramně rozrostla. Oslava se konala v hotelu, kde jsme měli všichni ten večer zamluvený pokoj. Měl jsem z toho radost. Pamatuji si, že jsem gratuloval panu Kimovi a ptal se ho, kde je jeho žena. Nepamatuji si však co mě odpověděl. Poslední co si vybavím je, že jsem mluvil s barmanem a posléze viděl opět pana Kima, jak ke mě přichází ve svém černém, drahém obleku od Gucciho, vypadá naprosto božsky a chytá mě za paži. Zbytek večera mám okno. Proto ani nemám tušení, jak jsem mohl skončit v jeho pokoji, jeho posteli a navíc nahý. Nedokážete si představit ten šok po ránu. Ranní bolest v dolní části jasně oznamovala, co se zřejmě v noci dělo, ovšem já si nepamatoval ani ťuk. Zíral jsem na pana Kima, jak si poklidně spí s obnaženou hrudí vedle mě a na moment se i nechal unést tím nezvykle andělským výrazem v jeho tváři. Zíral jsem na něho do doby než se protáhl. Skoro mi vystřelilo srdce z krku, jak jsem se vyděsil a uvědomil si, že není nejlepší nápad, nechat ho se vedle mě vzbudit. Tiše jsem se převlékl, sbalil všechny své věci a zapadl k sobě do pokoje.
Jako první mi vrtalo hlavou; jak se to sakra mohlo stát? Pan Kim má ženu. Proč by se mnou strávil noc? Proč by vůbec někdo jako on i kdyby ženu neměl, se mnou strávil noc? Jednoduše jsem nerozuměl. Opil se snad stejně jako já? Viděl nás někdo? To by snad pan Kim ani nedovolil. Napadla mě též myšlenka, že mě mohl vzít jen k sobě na pokoj, protože nevěděl kde ho mám já, pak jsem se u něho mohl svléknout, abych se převlékl, ale usnul jsem. Všechno je možné. No, myšlenku jsem zamítl hned co se ozvalo mé pozadí. Nepamatuji si tu noc, což nevím zda je úplně dobře nebo špatně. Na jednu stranu bych si ji rád pamatoval, tohle se mi nikdy nestalo. Nicméně, dle toho že se sotva zvednu, musela být pěkně vášnivá. Jak by taky ne. Pan Kim je dominantní jak peklo. Vsadím se, že jsem si v noci parádně užíval a ani o tom nevím.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Fanfiction1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞