Christmas roommates 15+

4.4K 93 72
                                    


Na Vánoce by neměl být nikdo sám

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na Vánoce by neměl být nikdo sám. Stejný pocit má i Jungkook, kterého rodiče před několika měsíci vyhodili z domu, když se dozvěděli, že je gay.

Jungkookova rodina byla velmi stereotypní a to Jungkookovi vadilo. Již od puberty začal pociťovat, že je jiný. Randění mu nic neříkalo a děvčata ho nezajímala narozdíl od pohledného učitele na matiku, na kterém mohl oči nechat. Uvědomil si však rychle co to znamená, ani se nesnažil svou přirozenost potlačit, pouze dlouho sbíral odvahu svým rodičům říct, že jejich syn gay. Věřil a doufal v jejich pochopení, přesto jak jsou jeho rodiče konzervativní, vždy mu dávali mnoho lásky. Nakonec se jeho strach, že ho rodiče nepřijmou vyplnil. Matka byla v šoku a mlčela narozdíl od otce, který odmítal uvěřit že je jeho jediný syn na kluky. Jungkook své rodiče nepoznával, otec se ho zřekl na místě nechtíc za syna gaye a matka jen plakala, kde udělali chybu. Vyhodili Jungkooka ze vzteku z domu, ať jim nechodí na oči, že takovou ostudu nepřežijí.

Jungkookovi se cítil samozřejmě zklamaně, vlastní krev od které čekal podporu a pochopení se ho zřekla. Věděl, že on neudělal žádnou chybu. Nemůže za to jaký je. Přece si kvůli svým rodičům nezničí život a nebude předstírat, že je někým kým není, že má rád někoho kdo ho nepřitahuje.

Nezbývalo Jungkookovi nic jiného, než postavit se na vlastní nohy. Našel si práci a malý byt, jež mu pouze připomínal jeho samotu. Ne, že by měl Jungkook o návrhy nouze, je velice pohledný, urostlý muž s vlídným srdcem a zábavnou povahou, jenže k jeho osobnosti patří i stydlivost. Raději se schovává někde v koutě, je tiše a nejradši by mezi hodně lidmi nebyl ani vidět.

Jak se však blížily Vánoce, mrzelo ho že je sám. Nikdo ho na Vánoce k sobě nepozval. Vždy miloval Vánoce, byly pro něj dnem, kdy mohl být s celou svou rodinou pohromadě. Doufal, že tenhle rok si někoho najde a stráví Vánoce s ním. Jak jen by si přál hodného, okouzlujícího člověka, který by ho miloval. Nikdy skutečnou lásku nepoznal. 

Jednoho dne znuděně projížděl internetem, když narazil na stránku s názvem "Vánoční spolubydlící". Zarazil se nad tím názvem a ze zvědavosti ji rozklikl, aby se podíval. Našel stránku přímo stvořenou pro něj. Zjistil, že stránka funguje na způsob inzerátu. Lidé na ní dávají nabídky, kdo by s nimi chtěl strávit Vánoce a ostatní jim na ně odpovídají. Jungkook nadšeně projížděl stránku, ale jeho nadšení pomalu opadalo, když skoro všechny nabídky byly uzavřené. Vánoce jsou přeci jen za tři dny, kde by sehnal tak narychlo dárky? Pomalu to vzdával, když na poslední chvíli objevil poslední nabídku, kde chyběl jen jeden člověk. Jungkook si ji pořádně ani nepřečetl a rovnou klikl na kolonku "Přidat se", stačilo mu poté jen napsat své jméno. Podíval se kde a u koho vlastně stráví Vánoce. Místo nebylo daleko, jeden z apartmánu tak čtyři bloky od Jungkookova bytu. Lidi co zveřejnili inzerát byl nějaký Kim Namjoon a Kim Seokjin, jež měli jedinou podmínku; žádné ženy. Jungkook upřímně nechápal proč, ale bylo mu to jedno, naopak se mu ulevilo, jelikož se v přítomnosti žen cítí nesvůj. Počet lidí mu též vyhovoval, na inzerát se přihlásilo pět lidí včetně něho plus ti dva, takže by jich tam mělo být sedm. Jungkook, už teď věděl, že lichý počet nevěstí nic dobrého a jen doufal, že tam nezůstane sedět sám jako vždycky, zatímco se ostatní budou bavit. 

|TAEKOOK| Oneshot |Kde žijí příběhy. Začni objevovat