Truth or dare 15+

5K 92 43
                                    


Jeon Jungkook

- 19 let

- Student Umělecké akademie

- Zvrhlý, sebevědomý, žádostivý

- Šíleně zamilovaný do Taehyunga

Kim Taehyung

- 21 let

- Student Umělecké akademie

- Chladný, nepřístupný, šprt

- Odmítá a nesnáší Jungkooka

Top: Jungkook

Bttm: Taehyung

**********************************

Taehyung POV.

Ach, čeká mě hromada učení a Jimin si uspořádá párty, jako by vůbec nebylo před zkouškama a on by se neměl učit taky. Hrozně mě štve. Skoro vůbec se nepotřebuje učit, protože se všechno šprtá dopředu a dobře pamatuje, narozdíl ode mě. Je ve všem dobrý, stejně jako ten idiot Jeon Jungkook. Jak já toho nádivu nesnáším. Dělá mi jen samé naschvály a pořád mě shazuje. Jsem naštvaný, už jen když ho vidím. Dřív mi připadal docela cool. Odbarvené vlasy, tetování, piercingy v uších, mám rád takový styl, ale potom, co jsem ho poznal, jak je zvrhlý a namyšlený, mě obdiv k němu přešel. Nevím co tím sleduje. Z jakého důvodu si vybral mě, jako cíl svých blbých keců a srandiček?

Třeba, jako dneska. Čekal jsem na Jimina před univerzitou, sedl si na lavičku, protože byl ještě na hodině. Krátil jsem si čas učením, když ten odbarvený hňup procházel kolem se svou partou, Min Yoongim a Jung Hoseokem.

,,Ale, ale.. já si zrovna říkal, kde se schovává můj chlapec." pronesl jednu ze svých pitomých poznámek a šel ke mě.

,,Já si zrovna říkal, že dneska už tě nepotkám a byl za to rád." odvětil jsem mu, aniž bych k němu zvedl pohled z učebnice.

,,Hmm, to neříkej hyung. Vím, že mě vždy rád vidíš." provokativně se na mě usmál a sklonil ke mě.

,,Neříkej mi kurva "hyung"! Kolikrát ti to mám říkat! Nejsem tvůj hyung!" vyjel jsem na něho. Ví, že mě to rozčiluje.

,,Bylo by "baby" lepší?" ušklíbl se mi přímo do ksichtu.

,,Bylo by lepší, kdybys mi dal konečně pokoj!" vrátil jsem se zpět k učení.

,,Ale no tak TaeTae.. špatně ses dnes vyspal?" popichoval mě i Hoseok.

,,Vždy se mi špatně spí, když si pomyslím, že uvidím jeho!"

,,Nemohu uvěřit, že na mě myslíš, hyung. Jsem tak poctěn." povzdychne si Jungkook s přiblblým úsměvem a než mu stihnu něco odpovědět, přeruší mě Yoongi.

,,Čekáš na Jimina?"

,,Jo, za chvíli by měl končit." jen si povzdychnu. Docela mě zajímá, proč se tak ptá. Jako na zavolanou se řítí Jimin s velkým objetím.

,,Promiň Tae, čekal jsi dlouho?"

,,Ani ne, mezitím jsem se učil." uklidním ho s úsměvem.

,,Oh, čau kluci." pozdraví i ostatní. Jimin je skvělý kámoš. Přátelský a laskavý ke všem, není divu, že ho mají všichni rádi. 


Jungkook POV

Je tak rozkošný, když se zlobí. Někdy bych ho měl přestat škádlit, ale pokaždé, co ho vidím, mě to nedá. Vím, že mě za to nesnáší. Taky vím, že ho přitahuju. Poznám to z toho, jak mi odpovídá, jak se rozčiluje, když něco povím a jak se červená. Ostatní rovnou posílá do háje, se mnou se však rozčiluje. Aww.. kdyby tak byl můj. Miloval bych ho k smrti. Ach, co to kecám? Miluji ho k smrti. Jen, kdyby kolem něho neustále neopruzoval ten prcek!

|TAEKOOK| Oneshot |Kde žijí příběhy. Začni objevovat