Kim Taehyung
*hodný, milující, workoholik
* 25 let
* chodí a žije s Jungkookem
* submisivní
Jeon Jungkook
*hodný, citlivý, výbušný
*23 let
*chodí a žije s Taehyungem/velmi ho miluje
*dominantní
Park Jimin
*laskavý, milující, vypočítavý
*25 let
*bývalý kamarád Taehyunga, zamilovaný do Jungkooka
Top: Jungkook
Bttm: Taehyung
***********************************************************
Dnes je zase pryč. Vyrazil jsem domů z práce dřív a nakoupil, abychom spolu strávili víc času, ale znova není doma. Myslel jsem si, že mu udělám radost, protože si stěžuje, že jsem v práci dlouho a vůbec se nevidíme, ani na SMS neodpovídá. S povzdychem jsem se tedy dal do večeři, kterou jsem narychlo udělal, šel se vysprchovat a natáhl se v obýváku na gauči. Pořád není doma, na mobilu jediná zpráva.. je mi z toho smutno. Přeci v tuhle dobu chodím domů, tak proč tady ještě není? Pomalu usínám, když se ozvou dveře. Nechci ho, už vidět, nechci se s ním zase hádat, proto dělám, že spím.
Jungkook POV.
Přišel jsem domů pozdě, zdržel jsem se u Jimina, tak dobře se mi s ním zase mluvila, že jsem zapomněl na čas, když jsem se vrátil, všude bylo rozsvíceno a místností vonělo jídlo. To je zvláštní, Taeho boty jsou srovnané v předsíni, na stole mám připravené jídlo. Jak to, že je doma? Zkontroloval jsem si zprávy. Oh sakra!
Taebear ❤
Dnes přijdu domů dřív zlato. Můžeme se podívat na nějaký film ;)
Taebear ❤
Jungkookiie jsem doma. Kde jsi?
Jsem takový idiot, ani jsem se nekoukl na mobil, když jsem byl s Jiminem. Jednou je Tae konečně doma a já to musím vzdát. Vím, že má hodně práce, vím, že ho mrzí, že se nemůže dostat domů dřív, ale chybí mi a já potřebuju s někým mluvit, mít s někým kontakt. Jimin si na mě vždy udělá čas, v poslední době jsem s ním častěji, než s Taehyungem a mám pocit, že nás k sobě něco táhne. Miluju Taehyunga, jenže narozdíl od Jimina, se s ním vidím pouze večer. Povzdychl jsem si a vešel dovnitř. Tae spal na gauči, ani si nevzal deku, vždyť nastydne. Přikryl jsem ho a sledoval, jak spí. Je tak strašně rozkošný, když spí. Skloním se k němu a šeptám, zatímco ho hladím po tváři; ,,Lásko.. mrzí mě, že jsem přišel domů pozdě. Zdržel jsem se v práci." Lžu mu, nemůžu říct, že jsem byl s Jiminem. Taehyung ho zná moc dobře a vím, jak na něho žárlí. Políbím ho na čele a otírám se tváří o tu jeho. ,,Omlouvám se.." snažím se ho roztomile probudit, aby šel se mnou spát. Jenže on se otočí zády se slovy: ,,Nech mě být." Dotkne se mě, že se zlobí, že mě odmítá, když jsem se mu omluvil. Já přeci na něho také čekám každou noc. Jakmile se nadechnu, abych promluvil, přeruší mě; ,,Mstíš se mi?" Hledím zmateně na jeho záda, když se na mě ani neotočí. Mstít se mu? Jak to myslí? Ví snad o Jiminovi? ,,Vím, že na mě čekáš každou noc, jenže já se ti alespoň ozvu. Budu spát tady. Běž se vyspat, musíš být po práci unavený." řekne skoro, až ironicky. Beze slov vstanu a jdu si po svých. Naštval mě. Přeci jsem se mu omluvil a jsem tady, proč to nenechá plavat? Mohli jsme teď spolu usínat v objetí v posteli. On to pokazil. Ne.. to já to pokazil. Jsem takový idiot. Přišel domů dřív, abychom mohli být spolu, já přijdu pozdě a ještě se chovám takhle. Nedalo mi to. Uprostřed noci jsem vstal a došel si pro něho. Nemůžu bez svého Taebeara spát. Tvrdě spal, vzal jsem ho do náruče a odnesl k sobě do postele.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Fanfiction1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞