Taehyung POV.
Po dlouhém dni v práci, jsem se vrátil domů s nadějí, že hned po sprše zalehnu do postele a ani se nehnu, to jsem však nepočítal s tím, že si můj rozkošný bráška Jimin přivede domů kamarády a udělají takový nepořádek. Vrátil jsem se domů a skoro se zabil o rozházené boty všude kolem. Naštvaně jsem si odhodil brašnu, abych je srovnal, když jsem si všiml, že je tady i on. Vysoké, kožené boty se šněrováním které nosí jenom on, věděl jsem, že se zná s mým bratrem, ale nečekal bych ho tady.
Poté, co jsem vešel do obývací místnosti, čekal mě další šok v podobě poházených plechovek a odpadků všude kolem. To mě ale už vážně naštvalo.
,,Oh, Taehyung-iie.. už jsi doma." zazubí se na mě Jimin, jako by mi vůbec nevadil ten bordel všude kolem.
,,Hyung.. co to má být?" syknu naštvaně na něho. Je o dva roky starší než já, ale chová se jako puberťák a všude dělá bordel.
,,Oh, promiň Taehyung-iie, mám tu menší párty." culí se na mě.
,,Toho jsem si všiml, ale co znamená ten bordel? Skoro jsem se zabil přes ty boty v předsíni!" s nadáváním se sehnu, abych všechny odpadky sesbíral do pytle na odpadky, který mají u sebe, ale nikdo z nich není schopen do něho něco vyhodit, alespoň že mi Jimin začal pomáhat.
,,Já vím, já vím.. neboj se, všechno to uklidím." mručí už trochu přiopile.
,,Jasně." zaksichtím se na něho ironicky, protože si po sobě nikdy neuklízí.
Koutkem oka si všimnu jeho, jak mě dokonale ignoruje a náramně se baví s ostatními, jen se nad tím ušklíbnu a sednu na gauč nad něho, protože sedí na zemi, abych lépe dosáhl na bordel na stole.
,,Ne~ už drž hubu.." odpoví jednomu svému kamarádovi, rudý smíchy a sklenicí vína, jež do sebe leje jako vodu, ,,jsi fakt debil.." dodá navrch.
,,Nevyjadřuješ se zrovna slušně, huh?" neodpustím si rýpnutí, samotného mě tohle chování vytáčí.
,,Aah~" opře zády víc o gauč skoro k mým nohám, ,,promiň taťko, už budu hodný." ušklíbne se a začne se smát, jako dítě společně s ostatními.
Bože, nejradši bych mu teď jednu vrazil. Měl jsem dost, potřeboval jsem sprchu a nemohl se dívat, na ten nepořádek. Zvedl jsem se, načež mě Jimin ještě chytil za paži a nahnul se ke mě.
,,Promiň za Jungkooka, nevím co to do něho vjelo." pokrčí nechápavě rameny.
,,To nic, takový spratek mě nemůže rozhodit, hyung." poplácám ho po ruce.
,,Nepřidáš se k nám, Taehyung-iie?" diví se, když mě vidí jít ke dveřím.
,,Ne, jdu si teď dát sprchu. Nedělejte velký kravál a hlavně bordel!" zamračím se na něho.
,,Slyšeli jste pána domu?" dělal si ze mě ten světlovlasý hoch na zemi srandu. Skousl jsem si trpělivě ret a raději odešel; ale neboj se Jungkook-iie.. za tyhle řeči si tě podám později.
Jungkook POV.
Začínám ten alkohol v sobě už vážně cítit, ale upřímně mi to vůbec nevadí. Bavím se jako už dlouho ne, jsem rád, že mě Jimin pozval, dlouho jsem u něho nebyl kvůli jeho bratrovi.
Taehyung chodil o dvě třídy výš než já, díky němu jsem si uvědomil, že jsem na kluky. Možná jsem do něho chvíli byl i zamilovaný, ale pak vyšel ze školy a dlouho jsem ho neviděl, jen jsme na sebe občas někde narazili.
ČTEŠ
|TAEKOOK| Oneshot |
Fanfiction1. svazek jednodílných Taekook - SMUT povídek. ▶ Pokračování |TAEKOOK| Fan Fikce |◀ 2. svazek 🔞!!!Obsahuje sexuální scény!!!🔞