Bölüm 25

2.1K 274 39
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


"Tanya, meşhur bir modacı" dedi sakince. Aklında bir an önce Lenka'nın evine gitmek vardı ancak buradan kolay kolay çıkmayacakmış gibi geliyordu. Caleb, geldiğinde direk gidemeyeceğini anlaması gerekiyordu. Hayır, onu alıp Azrail'in evine götürmüştü direk. Belli ki bildiği her şeyi anlatmadan buradan çıkamayacaktı. Derin bir nefes aldı. "Dünya çapında bir üne sahip. Güçlü ve özgüvenli bir kadın. Tanıdığım kadarıyla da feminizm savunucusu"

Aslında bundan çok daha fazlası olduğunu odadaki herkes biliyordu. Geçen sefer bu odada onunla yalnızlardı. Oysa bu sefer herkes oradaydı. Ian, Caleb ve Azrail ile birlikte birkaç askerde vardı.

İkinci gelişiydi ama artık bazı şeyler anlam kazanmaya başlamıştı. Azrail ve ona ait tüm adamlar maske takıyorlardı. Azrail'in yarım maskesine karşılık askerlerin bütün yüzleri gizliydi.

Azrail bacak bacak üstüne atmış, taş tahtta oturuyordu. Ian ve Caleb her iki tarafında ayakta duruyorlardı. Her ikisi de askerden farksız dimdik ve elleri arkasında bir şekilde duruyorlardı. Yüzlerinde sert ifadeler vardı.

Buna karşılık Taehan, sorguya çekilen bir suçlu gibi bir sandalyeye oturtulmuştu ve arkasında iki asker silahlarla duruyorlardı. Bir de Caleb gelip onlardan biri olduğunu söylemişti. Gerçi bu nokta da ona bu kadar çabuk güvenmelerini beklemiyordu.

"Bize bilmediğimiz bir şey söyleyemezsen ne yazık ki kadını sana veremem" dedi Azrail son derece sakin ve hatta sıkılmış bir sesle.

Bu kadar açık konuşması çok güzeldi. Neyse ki pek fazla protokolle uğraşmak zorunda değillerdi. Ancak ne yazık ki Tanya'yı ele vermek konusunda fazla isteksizdi. Onu çocukluğundan beri tanıyordu ve Lenka ile arkadaşlardı. Sayılırlardı...

Bu ülke yozlaşmıştı. Kokuşmuştu. Çürüyordu. Odada bulunan dört erkeğin dışında bir sürü bir alana el atıp tehlikeli sayılabilecek insanlar varken neden Tanya ile uğraştığını anlamıyordu. Ne yani gömleklerini mi ters dikmişti? Yakasına fırfır ya da dantel mi takmıştı?

Derin bir nefes aldı. Lanet olsun! Her ne olursa olsun Skyla bir hapishaneden çıkıp bir diğerine girmişti. Azrail istemezse onu geri alamazdı ya da en büyük muhtemel cesedini alırdı.

Bir an için gözlerini sımsıkı kapatıp açtı. Ağzından çıkacak en ufacık bir kelime bile Tanya'nın sonunu getirecekti. Lenka'ya bunu nasıl anlatabilirdi? Peki, Lenka'yı bundan uzak tutabilir miydi? Tanya'nın onu gerçek işlerinden uzak tuttuğunu ve Lenka'nın bu konuda cahil olduğunu herkes biliyordu. Bu masada eğer bir masum varsa o da Lenka'ydı.

"Tanya, güçlü bir organ mafyası" dedi en sonunda başını sallayarak.

Azrail buna karşılık memnun bir şekilde gülümsedi ve öne doğru eğildi. Taehan'ın çözülmeye karar vermiş olması hoşuna gitmişti belli ki. "Yengenin onun kıyafetlerini giymediğine dair duyumlar almıştım. Midesi olan bir kadınmış" dedi.

Gabriella'dan bahsetmesi sırtından aşağı bir ürperti inmesine neden oldu. Dahası bu çok özel bir bilgiydi. Gerçekten de Gabriella, onu tanıdığı zamandan beri Tanya'nın tasarladığı kıyafetlerden uzak dururdu. Birkaç kere dayısı hediye olarak almıştı ancak en sonunda bir kere daha bu kıyafetlere para öderse onu boşamakla tehdit etmişti.

Elbette ki Sleven Coldoba, buna karşılık bir daha asla o kıyafetlerden almamıştı. Yine de bu çok özel bir bilgiydi. Aile dışında bilen kimse yoktu. En azından öyle sanıyordu. Ancak ne yazık ki bu da doğru bilgi değildi.

AHMAKLAR ŞÖLENİ- MİLYONLUK BEBEK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin