Bölüm 6

2.7K 301 45
                                    


İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


"Kesinlikle çok güzel bir teklif"

Onun da kendisi gibi düşüneceğini tahmin etmişti zaten. Ancak bu kararı tek başına vermek istemediği için danışmaktan başka bir şansı yoktu. Sonuçta sorumluluğu olan insanlar vardı.

"Böyle bir şey basına düşse adamı iki günde yerler" diye mırıldandı Gabriella elindeki kâğıda dalgın bir şekilde bakarak. "Ama işte parası olan insanların kökleri nereye kadar uzanır asla bilemeyiz"

Bir karar alınacağı zaman asla arkada bırakmazdı dayısı onu. Hatta pek çok kere Gabriella'nın sözünü dinlemeyi tercih ettikleri olurdu. Zeki bir kadın olarak farklı bakış açılarına sahipti. Bu da hep işlerine yarayan bir durumdu.

Açık ve net bir şekilde hem yengesini hem de Skyla Colins'i düşününce kadınları aşağılamamak gerektiğini anlayabiliyordu. Kadınları hor görmek büyük bir hata olurdu. Korkmadığını söylese yalan olurdu.

Ellerini arkasında birleştirdi ve topukları üzerinde sallandı. Dayısının çalışma odasında bulunmayalı uzun zaman olmuştu. Bu eve en son geçen yılbaşında gelmişti. O zamanda çok işi olmasına rağmen Gabriella gelip onu buraya sürüklemişti.

"Bu kız kim demiştin? Adı neydi?" diye sordu Sleven kafasını kaşıyarak.

Dayısının isim hafızası hiç yoktu ve eğer dikkatini çeken biri olmazsa asla hatırlamazdı. Bu yüzden yaklaşık on beş dakika önce söylediği ismi hatırlama zahmetine de girmiyordu. "Skyla Colins" diye mırıldandı tekrar.

"Edgar Colins'in kızı demek" Gabriella, dalgın bir şekilde eşinin bilgisayarındaki resme baktı. "Babasını satmak için gerçekten iyi bir nedeni olmalı"

Ona göre vardı. "Şiddet gördüğü ve göreceği bir adamla zorla evlendiriliyormuş" diye mırıldandı. Belki de sadece abartıyordu ama kim bilebilirdi ki? Skyla nişanlısını muhtemelen ondan daha iyi tanıyordu. Ya da sadece kolunu morarttı diye ceza mı veriyordu? Asla emin olamazdı.

Gabriella, elini ağzına götürdü. "Bu çok korkunç" diye fısıldadı.

Sleven anında ayağa kalktı ve ona sarıldı. Kimseye göstermediği özel ve duygusal yanını ona göstermekten çekinmezdi hiç. Her zaman birbirlerini ne kadar sevdiklerini göstermekten zevk alırlardı.

Bu hareket Taehan'ın gözünde şaşırtıcı bir şey değildi. Dayısının anlattığına göre Gabriella'nın da zamanında kendisine şiddet uygulayan bir sevgilisi olmuştu. O kişi her kimse o kadar psikopatmış ki genç kadını haftalarca bir bodrumda kilitli tutmuştu. Gabriella her zaman hayatını kurtaranın Sleven olduğunu söylerdi.

Skyla'nın bu kadar ağır bir şey yaşayacağını düşünmüyordu. Sonuçta magazin dünyası iki gün onu ortalıklarda görmezse üçüncü gün kapısına dayanırdı.

"Bu kadınla ilişkin ne?"

Onun gözlerine bakmanın zor olduğu zamanlardan biriydi. Ancak Taehan çok uzun zaman önce dayısından korkmayı bırakmıştı. Muhtemelen Gabriella'nın eve geliş zamanıyla aynıydı. Ne diyeceğini düşünürken bir an durdu. Tek gecelik ilişkisi olduğunu söyleyemezdi. Zaten tek gecede çok bir saatlik bir şeydi. Balkon sohbeti? Sigara tanışıklığı?

Saçlarını karıştırırken bir an öylece durdu. "Babasının peşinde olduğumu biliyordu" dedi en sonunda. "Terasta sohbet ederken bir ihtimal yardımcı olabilir diye söylemiştim"

AHMAKLAR ŞÖLENİ- MİLYONLUK BEBEK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin