Bölüm 5

2.8K 328 49
                                    


İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... MİNİK BİR GECİKME OLDUĞU İÇİN KUSURA BAKMAYIN MİSAFİRLERLE UĞRAŞMAKLA MEŞGULDÜM... MALUM MİSAFİR ÇOCUKLARINI PC BAŞINDAN ALAMIYORUZ :(... HER NEYSE BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


Paprika, Sean'ın geçen gece yer ayırttığını söylediği ancak Skyla'nın kaçındığı restorandı. Bir şekilde başka bir erkekle burada buluşması kaderin bir cilvesi gibiydi.

Oldukça özenilmiş bir program olduğu belli oluyordu. Vale arabasını aldıktan sonra korumalardan biri onu ön kapıdan uzaklaştırmış ve restoranın farklı bir girişine götürmüştü. Belki de normal şartlarda alınması gereken bir durumdu ancak belli ki Taehan Coldoba onunla görünmekten ya da onun görünmesinden rahatsızlık duyuyordu.

Normal şartlarda olmadığını düşününce bu durum onu rahatsız etmiyordu. Çünkü bu durum kendi işine de geliyordu. Başarabilirse Taehan'ı kendine borçlu bırakabilirdi. O zaman korumasını da alabilirdi ancak bunun için ona bu kadar değerli bir şey sunması gerekiyordu.

Babasının peşinde koşturması işine yarayabilirdi ancak şartları kabul etmeyebilirdi. Bütün bunlar durumu zora sokuyordu. Ancak Skyla'da Taehan'da olmayan bir şey vardı. Eğer işine yarayacağını düşünürse ona yardımcı olabilirdi.

Restoranın alt katına indiler. Koruma onu merdivenlerde bıraktı ve bir garson başını eğerek selam verdi. Ardından uzun bir koridordan geçip onu kapısı açık bir büroya götürdüler. Garson kapının önünde durup tekrar selamladı ve içeri buyur etti.

Büroyu yemek yiyebilecekleri bir yere çevirmişlerdi. Çalışma masasının önüne beyaz örtüler serilmiş yuvarlak bir masa konulmuştu. İki sandalye karşılıklı duruyordu. Üzerinde bir mum ışığı, çatal ve bıçaklar ve tertemiz kadehler vardı. Başka bir durum olsa açıkçası son derece seksi bir durumdu. Hatta romantik bile sayılabilirdi.

Taehan Coldoba, çalışma masasında oturmuş dikkatli bir şekilde bilgisayara bakıyordu. Garson, onun için sandalyesini geri çekti ve boş kadehine su doldurdu. Ardından bir adım geri çekilip patronunu beklemeye başladı.

Sanki onun gelişinin farkında değilmiş gibi dikkatli bir şeye bakıyordu. Bilgisayar ekranından yansıyan ışık yakışıklı yüzünü aydınlatıyordu. Sağ yanağındaki çarpı şeklindeki yara izini çok net görebiliyordu.

Bu sefer bir değişiklik yapmıştı. Deri ceketi sandalyesinin arkasına atılıydı ve üzerinde beyaz spor bir gömlek vardı. Gömleğinin kollarını kıvırmıştı ve yakası hafif açıktı. Çok yakışıklı görünüyordu yine.

Taehan işi uzatmadan bilgisayarı kapadı ve ayağa kalktı. Garson hızlı bir hamleyle sandalyesini çektiğinde kadının karşısına oturdu ve başıyla adama işaret verdi. Adam hızlı bir şekilde çıkıp kapıyı arkasından kapattı.

Kısa süren bir sessizlik oldu. Skyla, minik el çantasından sigarasını çıkardı ve bir tane yaktı. Herhangi bir sorun olmamalıydı aksi halde Taehan baştan uyarırdı. Sigarasının dumanını üfleyerek ona baktı.

Genç adam başını yana eğdi. "Arkadaşlarınla bir ya da birkaç gece takılmak isteyeceğini düşünmüştüm" dedi en sonunda. "Özel bir buluşma isteyeceğini tahmin etmemiştim"

Arkadaşları olsaydı belki dediği olabilirdi ancak Skyla'nın arkadaşı yoktu. Yaşadıkları bu dünya da arkadaş kavramı çok tehlikeliydi. Sevgili bile yasaklanması gereken bir kavramdı. Kurtlar sofrasında yakınlık sadece yem olmasına neden olurdu ve Skyla kesinlikle kuzu değildi.

AHMAKLAR ŞÖLENİ- MİLYONLUK BEBEK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin