İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
İkinci kere odasına giriyordu. Yürek yemiş olmalıydı. İlk seferinde ne olduğunu hatırlamıyor muydu? Üstelik bu sefer kapısını çalma gereği bile görmemişti. Neyse ki telefonu elinde değildi ya da belgelere bakmıyordu. Ancak uygun olduğu da söylenemezdi.
Onu gördüğü anda Sean'ın yüzündeki ifade büyük bir heyecana dönüştü. Kadının üzerinde beyaz bir atlet ve külot vardı sadece. Muhtemelen giyinmeye hazırlanıyordu. Skyla çok güzel bir bedene sahipti. Her erkeği rahatlıkla dizlerinin üzerine düşürecek kadar güzeldi.
Ve onun olmasına çok az kalmıştı...
Genç kadın, ona doğru dönerken yavaş yavaş geri doğru yürümeye başladı. "Ne istiyorsun?" diye hırlarken bir yandan da aralarına olabildiğince çok mesafe koymaya çalışıyordu. Yatağın yanındaki sopaya yaklaşırsa kendisini daha güvende hissederdi.
Sean, hafifçe gülümsedi. "Baban ve ben Paprika'ya gidiyoruz" dedi. "Baban bizzat benden gelip senden bize eşlik etmeni istedi" dedi. Ellerini arkasında birleştirdi ve kadın bir şey diyemeden onu durdurdu. "Ayrıca herhangi bir bahaneyi kabul etmeyeceğini de bildirdi" dedi.
Çok hızlı bir şekilde çekip gitti. Sean bunu kabul etmek istemiyordu ancak kadına yaklaşmak için hala zamanı vardı. Dışarı çıktığında kapıya bir bakış attı. Çok güzeldi. Omuzlarından aşağı akıp giden o kızıl saçları ve bembeyaz teniyle benzersizdi.
Skyla kabul etmeye henüz hazır değildi ancak çok az kalmıştı. Yakında istediği kadar kendisini sakınmaya çalışabilirdi. Hiçbir şey işe yaramayacaktı. Onun için özel planları vardı. Evliliklerinden sonra Skyla evden bir daha asla çıkamayacaktı.
Bu düşüncelerle gülümseyerek koridorda yürümeye başladı. Sonuçta herkesin bir fiyatı vardı. Skyla'nın fiyatı şuan için belli olmayabilirdi ama o da belli edecekti.
Genç kadın alt dudağını kemire kemire kanatacaktı yakında. Bu sefer kaçmasının bir yolu olmadığını biliyordu. Başını çevirip yatak örtülerine baktı. Paprika... Orada yediği ilk yemeği Taehan ile yemişti. Bir koruma ve bir garson onun oradaki varlığını biliyordu sadece ancak Taehan bu kadar dikkatsiz bir şey yapmazdı.
Asıl sorun oraya babasıyla ve Sean ile gitmek istemiyor oluşuydu. Orası onun için özeldi. Taehan ile ilk kez karşılıklı zaman geçirdiği yerdi. Orayı kendi aile bireyleriyle kirletmeyi istemiyordu. Ancak yapabileceği bir şey yok gibi görünüyordu. Taehan'dan haber yoktu. Yeni bir adım atana kadar da biraz daha zamana ihtiyacı vardı.
Onların isteklerini yerine getirmesi gerekiyordu. Arada bir de olsa uslu bir kız çocuğu olmalıydı. Aksi halde kendisi için de işleri çok zorlaştırırdı. Herhangi bir planı ya da yapacak bir şeyi yoktu. Bu yüzden bu zaman geçirmek için iyi bir fırsat olabilirdi. Dostlarını yakın, düşmanlarını daha yakın tutması gerekiyordu.
Boş verip pes etti ve dolabına doğru gitti. Paprika çok özel bir yer olduğu için özel bir kıyafet istiyordu. En azından daha sonra alışverişe çıkmak için iyi bir bahanesi olacaktı. Önlerinde uzun bir balo sezonu vardı ve her birinde boy göstermesi gerekiyordu.
Hazırlanıp aşağı inmesi kırk beş dakika sürdü. Bilerek bu kadar uzun tutmuş ve yavaş davranmıştı. Babası ve Sean, salonda oturmuş karşılıklı çay içiyorlardı. Bunu anlamıyordu. İki adam nasıl olurda yedi yirmi dört bir arada olup sıkılmazdı. Sean özellikle babasının kuyruğu gibiydi. Nişanlısı kendisi olmasına rağmen onu neredeyse hiç görmüyordu. Bu konuda minnettardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHMAKLAR ŞÖLENİ- MİLYONLUK BEBEK 2
AdventureSKYLA COLİNS, BABASI VE İSTEMEDİĞİ NİŞANLISININ ARASINDA SIKIŞMIŞ SOSYETİK BİR KADINDIR. MAGAZİNCİLERİN EN GÖZDE HABER KAYNAKLARINDAN BİRİ VE YARATTIĞI SKANDALLARDAN ZEVK ALAN KADININSA KİMSENİN BİLMEDİĞİ BİR YANI VARDIR. O BU YAŞADIĞI HAYATTAN NEFR...