İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
Takım elbiselerden nefret ediyordu. Kravat, çağın erkekler üzerinde zulüm veren bir icadıydı kesinlikle. Böylesi gereksiz bir şeyin yaratılmasını anlamıyordu. Giysi değildi. Hiçbir şeyi örtmüyordu. Boynunda bulunması kesinlikle gereksizdi ve Taehan onu çekiştirip durmaktan kendisini alamıyordu. Doğal olarak ikinci kere bağladıktan ve tekrar bozduktan sonra kravatı bir kenara attı.
Gömlek, ceket ve kumaş pantolonda yeterli olmalıydı. Sonuçta iş yapmaya gitmiyordu. Skyla'nın söylediğine göre sadece gözlemci olarak gidecekti.
Telefonunun mesaj sesi dikkatini çekti. Son darbesinden sonra aralarındaki yakınlık farklılaşmış gibiydi sanki. Kadın sürekli mesaj atıyordu. Dahası kendisine özel bir mesaj sesi ayarlamıştı ve ne zaman mesaj atsa inleyen bir kadın sesi geliyordu. Muhtemelen ona telefonunu ilk verdiği zaman yapmıştı bunu.
Mesajlarında emoji kullanmaya başlamıştı. Hatta resim bile atıyordu. Yeni aldığı iç çamaşırlarıyla ya da kafasına taktığı sevimli kedi kulaklarıyla olan resimler galerisini doldurmaya başlamıştı. Hiçbirine cevap vermiyor olsa da hoşuna gitmediğini söylemek yalan olurdu.
"Hazır mısın, ortak? Seni takım elbiseli görmeyi çok isterdim eminim çok ateşli olurdu. Gömleğini yırtmak istiyorum"
Gülümsemesine engel olamadı telefonu kapatıp cebine koydu. Ona resim gönderecek değildi tabi ki. Zaten yapması gereken işleri bir kenara bırakıp bunlarla ilgilendiği için bile minnettar olmalıydı. Şu anda gelen iş başvurularını değerlendirip yeni asistanını seçmesi gerekiyordu.
Ona saygı duymaya zorluyordu kendisini ki bu kolay bir iş değildi. Kabul etmek zorundaydı ki kesinlikle kolay bir kadın değildi. Yaptığı her şeyin karşılığını verecekti. Bu konuda birbirlerine güvenebilirlerdi. İhanetin bedeli karşılıklı olacaktı her şekilde. Bu yüzden güven zorunlu bir durumdu.
Muhtemelen mesajlarındaki bu cana yakınlıkta buradan geliyordu. İkisi de birbirlerine güveniyorlardı artık. Telefonundan bir inleme sesi daha geldi. Toplantıda telefonunu kapatması gerekiyordu. Evden çıkarken mesaja baktı.
Ödül ceza sistemiyle çalışalım mı? Bu işi başaramazsan cezalandırılacaksın.
Elinde olmadan kaşlarını kaldırarak altındaki resme baktı. Çılgın kadın elinde kırbaç tutuyordu. Üzerinde deri kıyafetler vardı. Pekâlâ, bunun son derece etkili olduğunu kabul etmesi gerekiyordu. Gülerek arabasına bindi ve dikiz aynasını düzeltti.
Aynada gülümseyen yüzü bir an için durmasına neden oldu. Yapmak istemediği bir işi yaparken sırıtıyor muydu? En son ne zaman neşeli hissettiğini hatırlamadığı kadar uzun zaman geçmişti. Skyla'nın etkisi miydi bu? Neden?
Bir iç çekip telefonunu yolcu koltuğuna attı. Saat sabah ondu. Yarım saat sonra Skyla'nın bahsettiği toplantıda olması gerekiyordu. Bu ilk hamlesini babasının dikkatini çekmek için yapıyordu. İkinci hamlesinin kendisiyle hiçbir alakası yoktu. O, Skyla'nın yapacaklarıydı.
Dün gece USB'yi dikkatle incelemişti. Hastane ile ilgili bütün bilgileri toplamıştı. Ah, onun gibi bir asistanı olsaydı servetini yok etmesine hiçbir şey demezdi kesinlikle. Bu aklına Layla'yı getirdi. Onunla ilgili durumu halletmek için hastaneden sonra bankaya gitmesi gerekiyordu.
Muhasebecisi hesaplamaları yapmıştı. Çaldığının yarısı kadar bir ödeme yapacaktı ona. Geri kalanı tekrar hesabına yatacaktı. Bu durumun işine geldiği gerçeği çok acımasızcaydı. Muhasebecisinin tedirginliğini görmüştü gözlerinde. Kimin parasıyla oynadığını anlamıştı en azından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHMAKLAR ŞÖLENİ- MİLYONLUK BEBEK 2
AdventureSKYLA COLİNS, BABASI VE İSTEMEDİĞİ NİŞANLISININ ARASINDA SIKIŞMIŞ SOSYETİK BİR KADINDIR. MAGAZİNCİLERİN EN GÖZDE HABER KAYNAKLARINDAN BİRİ VE YARATTIĞI SKANDALLARDAN ZEVK ALAN KADININSA KİMSENİN BİLMEDİĞİ BİR YANI VARDIR. O BU YAŞADIĞI HAYATTAN NEFR...