Bölüm 27

2.1K 267 47
                                    


İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR...  FİNALE DOĞRU ADIM ADIM İLERLİYORUZ ARTIK... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... OTUZ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


Duyduklarından Sleven'ın ne kadar etkilenip etkilenmediği belli olmuyordu. Herhangi bir mimik göstermemişti. Sessiz bir şekilde yeğeninin karşısında oturuyordu. Elbette ki anlattığı şeylerde ismi geçen insanları yakından tanıyordu. Bu dünyadan uzaklaşmış olması her şeyi bir kenara koyduğu anlamına gelmezdi. Yeğenini kendince gözetmeye devam etmişti.

Ellerini çenesinin altında birleştirmiş dikkatli bir şekilde önlerindeki sehpaya bakıyordu. Taehan kendini onun karşısında hiç olmadığı kadar tedirgin hissetmişti. Yaptığı ve kazandığı her şeyi bir kadın uğruna feda etmek üzere olduğu gerçeği belki de dayısına çok sert çarpmıştı.

Sleven en sonunda derin bir nefes alıp doğruldu ve ona baktı. "Birkaç yıl önce sen henüz bir çocukken bir striptizciye âşık oldum" dedi en sonunda. "Kulübümdeki dansçılardan biriydi ve tanıdığım hiçbir kadına benzemiyordu."

Ah, Gabriella...

Daha önce ondan bu şekilde bahsettiğini hiç duymamıştı. Açıkçası bunun sonucunun nereye gideceğini bilmiyordu. Duymak isteyip istemediğinden bile emin değildi. Sonuçta bahsi geçenler onun ebeveynleriydi.

"Onunla ilgili planlarım klasik bir gecelik ilişkiydi. Belki birkaç gece ama sonuç olarak bir bağlılığım yoktu"

Evet, kesinlikle bunları duymak istemiyordu. Basın ve diğer insanlar her ne kadar Gabriella'yı para peşinde koşan ve patronunu ayartan muhtemelen birkaç yıla daha zengin bir koca adayının peşinde koşacak biri olarak gösterseler de onun öyle olmadığını çok iyi biliyordu.

Sleven geri yaslanıp bacak bacak üstüne attı. "Gabriella, diğer kadınlardan farklıydı. Zamanında birlikte olduğum kadınlar peşimi bıraksınlar diye o kadar eziyet çektim ki bunun da aynı olacağına emindim. Ancak o bununla ilgilenmedi. Tek istediği kovulmamaktı. Kendi parasını kazanmayı, okulunu bitirmeyi çok istiyordu. Bir erkeğe manevi anlamda da maddi anlamda da ihtiyacı yoktu. Açıkçası büyülenmiştim"

Buna benzer şeyler söylediği çok olmuştu. Gabriella'nın bağımsızlığıydı onu ilk etkileyen şey. Dayısını bunu her zaman dile getirmekten hoşlanırdı. Güce ya da paraya bir düşkünlüğü yoktu. Coldoba ailesine katıldıktan sonra bile planları değişmemişti.

Taehan küçükken Gabriella okuluna geri dönmüş ve diplomasını almıştı. Aynı anda hem Sleven'ın işlerine yardımcı olurken hem de Taehan'ı büyütmüştü. Üstelik hepsini çok iyi bir şekilde başarmıştı. Ne Taehan ne de Sleven asla ikinci plana atıldıklarını hissetmemişlerdi çünkü onun sevgisi her iki erkeği de kapsayacak kadar büyüktü.

"Gabriella, elimden alındıktan sonra bunu kabul etmiştim" dedi Sleven kısa bir duraksamanın ardından. "Onun peşinden koşmayacaktım. Çünkü onu benden alan kişi benden statü olarak yüksekte ve benden çok daha güçlüydü. Benim en önemli sorumluluğum ise sendin. Seni korumaktı"

Ah, şaşkınlığını gizleyemedi. Gözleri kocaman açıldı. Bunu daha önce duymamıştı. Büyük hikâyeyi biliyordu. Sleven, aşkının peşinden koşmuş ve Gabriella'yı kurtarmıştı.

Sanki bunu itiraf etmekten utanmış gibi Sleven hafifçe gülümsedi. Ancak gözleri dalgın bakıyordu. "Onu geri alamam diye düşündüm. Bu benim sorunum değil, o zaten geceleri can sıkıntımı gideren bir oyuncaktı, buna değmez diye düşündüm" dedi sakince. "Ama sonra onu gördüm. Bir hücrede kilitlenmiş, dövülmüş, aç bırakılmış ve işkence görmüştü."

AHMAKLAR ŞÖLENİ- MİLYONLUK BEBEK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin